HelloFresh en Efteling maken koken leuker voor kinderen
- Food-en-retail
- 29 mei 2024 @ 10:03
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 29 mei 2024 @ 10:03
- Michiel van Zaane
HelloFresh en de Efteling lanceren in juni 2024 hun eerste samenwerking. De merken slaan de handen ineen om koken en eten aantrekkelijker te maken voor kinderen in Nederlandse huishoudens.
De gerechten zijn geïnspireerd op Efteling-attracties. De samenwerking tussen HelloFresh en de Efteling is ontstaan vanuit de overtuiging dat samen koken en eten niet alleen een praktische aangelegenheid is, maar gezinnen/huishoudens ook dichter bij elkaar kan brengen.
Lea Schollmeyer, Director of Brand HelloFresh Benelux zegt hierover: ‘Bij HelloFresh weten we als geen ander dat het voor ouders uitdagend kan zijn om kinderen enthousiast te maken over koken en eten. Daarom streven we er altijd naar om vers en gebalanceerd koken en eten leuker en makkelijker te maken voor het hele gezin. Onze samenwerking met de Efteling sluit hier perfect op aan. Met de Efteling-recepten kunnen families genieten van een betoverende ervaring en samen koken en eten, zodat er waardevolle momenten ontstaan aan de eettafel.’
Koen Sanders, Directeur Product, Markt & Imago bij Efteling: ‘Aan tafel wordt vaak teruggekeken op de dag en worden nieuwe plannen gemaakt. Een fijn samenzijn met elkaar waar nieuwe herinneringen ontstaan, dat is precies wat we met Efteling willen creëren tijdens een bezoek aan ons park of aan één van de hotels en vakantieverblijven. Deze mooie samenwerking met HelloFresh is iets waarmee we een voorproefje opdienen van de Wereld vol Wonderen van de Efteling.’
In juni kunnen HelloFresh-klanten “sprookjesachtige” limited edition Efteling-recepten selecteren in het weekmenu. Hiermee krijgen klanten van de maaltijdboxleverancier recepten geïnspireerd op de Droomvlucht, Fata Morgana, Carnaval Festival en het Sprookjesbos. Voorbeelden van recepten zijn (D)romige kip casarecce, Sultans shakshuka en ontbijtbowl met fruit uit de Elfentuin.
Om de ervaring af te maken is er voor tijdens het koken een speciale playlist samengesteld met Efteling-melodieën. Daarnaast ontvangen de kleinste thuiskoks een verrassing én maken gezinnen die de recepten selecteren wekelijks kans op een onvergetelijke overnachting voor het hele gezin in één van de hotels en vakantieparken van de Efteling en toegang tot het park.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe Picnic Weekplanner helpt gezin met online maaltijd-swipen
- Jumbo brengt klanten samen tijdens Week tegen Eenzaamheid
- EasyToys nu ook in 1.200 Kruidvat-winkels te koop
- Jumbo verder richting duurzamer voedselsysteem met biologisch
- [column] Betutteling
- Consumentenbond Supermarkten oneerlijk over prijsverlagingen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Levi's lanceert wereldwijde campagne... 02-10-2024
- Frans Bauer rapt voor Uber Eats01-10-2024
- Kinderboekenweek: McDonalds komt... 01-10-2024
- Primark start borstkankercampagne01-10-2024
- Jumbo verder richting duurzamer... 27-09-2024
- Consumentenbond Supermarkten... 27-09-2024
MarketingTribune Events
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing