Biografie ‘Ik ben senior AV Mediaspecialist bij Dentsu. Als fervent televisiekijker en liefhebber van de nieuwste kijkcijfers, vind ik het geweldig om deze gegevens te analyseren en te begrijpen wat het kijkgedrag van mensen beïnvloedt. Het televisielandschap is voortdurend in beweging en het is fascinerend om te zien hoe bepaalde programma's en genres de voorkeur van het publiek veranderen.’
Danique van der Meijs

Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- [column] Kijkgedrag: Arjen Lubach groots van start bij RTL4
- [achtergrond] Nieuwe hoofdredactie Parool: een frisse blik op...
- Hogeschool Inholland zet TikTok in voor werving zorgstudenten
- Jildou van der Bijl en Michiel Couzy nieuwe hoofdredacteuren...
- Huis-aan-huiskrant veerkrachtig en gewaardeerd medium
- Audify lanceert platform voor aanleveren radiocommercials
Laatste Nieuws
- Audify lanceert platform voor... 07-04-2025
- Huis-aan-huiskrant veerkrachtig en... 06-04-2025
- [achtergrond] Nieuwe hoofdredactie... 04-04-2025
- Jildou van der Bijl en Michiel Couzy... 04-04-2025
- Hogeschool Inholland zet TikTok in... 04-04-2025
- AMMA 2025: Genomineerden bekend!27-03-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management