Mojo en Heineken proosten op nog eens 7 jaar
- Sponsoring
- 16 aug 2024 @ 07:37
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 16 aug 2024 @ 07:37
- Michiel van Zaane
Op de eerste dag van Lowlands 2024, 16 augustus, hebben Mojo en Heineken hun samenwerking met zeven jaar verlengd. Festivalgangers op onder andere Lowlands, Pinkpop, NN North Sea Jazz en Down the Rabbit Hole proosten nog tot 2032 met een Heineken biertje in de hand.
Mojo en Heineken werken al sinds 2015 samen om consumenten te voorzien van onvergetelijke evenementenervaringen. ‘We zijn verheugd om ons partnership met Mojo te verlengen voor de komende zeven jaar,’ zegt Maarten Schuurman, Directeur Heineken Nederland. ‘Deze langdurige samenwerking stelt ons in staat om nog beter in te spelen op de behoeften van Mojo en haar schitterende festivals, evenementen en concerten en samen te werken aan het creëren van unieke en onvergetelijke momenten. Het vertrouwen dat wij in elkaar hebben opgebouwd, vormt de basis voor deze beslissing.’
Mojo deelt volgens directeur Ronny Hooch Antink dat enthousiasme: ‘We zijn als Mojo heel blij dat we de samenwerking met Heineken voortzetten. Door de al lang lopende samenwerking kennen we elkaar goed en opereren we als een team. We vullen elkaar goed aan maar weten elkaar ook scherp te houden zodat we op het hoogste niveau blijven presteren. We zien er dan ook naar uit de komende 7 jaar weer de meest fantastische evenementen met Heineken neer te gaan zetten.’
Mojo Ddrecteur Ruben Brouwer zegt over de verlenging: ‘We zijn ontzettend trots op onze samenwerking met Heineken en heel blij met deze verlenging. Heineken is al jarenlang een van de belangrijkste partners voor ons. Niet alleen op commercieel gebied, maar ook zeker aan de operationele kant. De kennis en ervaring, maar ook het enthousiasme van Heineken op het gebied van evenementen is voor ons ontzettend waardevol. We zien ernaar uit om ons partnership de komende jaren verder te verstevigen.’
Als organisator van onder andere Pinkpop, Down The Rabbit Hole, NN North Sea Jazz en Lowlands is Mojo een van de grootste festivalorganisaties van Nederland. Daarnaast organiseert Mojo meerdere outdoor concerten. Door deze verlenging kunnen beide partijen hun gezamenlijke inspanningen voortzetten en verder uitbreiden, met een focus op duurzaamheid, innovatie en het bieden van de ultieme festivalervaring. De komende zeven jaar belooft een periode te worden van spannende ontwikkelingen en nog intensievere samenwerking, met als doel het bieden van topkwaliteit en innovatie aan muziekliefhebbers en festivalgangers.
Foto: V.l.n.r. Pieter Vissers, Maarten Schuurman, Ronny Hooch Antink en Ruben Brouwer. Fotocredits: Set Vexy.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Boss Parfums is Official Supplier Eredivisie
- Essent terug in schaatsen, vervangt Jumbo als hoofdsponsor
- ING en KNVB helpen amateurvoetbalclubs verduurzamen
- 82.000 bezoekers voor de VriendenLoterij ZomerConcerten
- Team Rockstars IT voor tweeënhalf jaar partner van Ajax
- [column] Een makkelijk doelwit (over de blokkade van het...
Laatste Nieuws
- Heineken en Koninklijke Jaarbeurs... 11-09-2024
- Team Rockstars IT voor tweeënhalf... 10-09-2024
- ING en KNVB helpen... 05-09-2024
- Essent terug in schaatsen, vervangt... 05-09-2024
- Boss Parfums is Official Supplier... 04-09-2024
- 82.000 bezoekers voor de... 02-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing