[Workshop] Word SEO autoriteit middels marktonderzoek
- Algemeen
- 2 feb 2016 @ 14:38
- Link
-
Connie Lohuis
Webredacteur Marketingtribune (Content)
StrakBlauw, bureau voor heldere communicatie en frisse teksten - MarketingCongres
- 2 feb 2016 @ 14:38
- Connie Lohuis
Morgen organiseert Novio Research, voorheen Novio Data, een workshop tijdens het MIE congres van het Nima en Moa. Het congres vindt plaats in de Utrechtse Jaarbeurs, locatie Media Plaza. Joost Philips, managing consultant bij Novio Research legt uit: ‘Het is wel kort dag, maar je kunt je nog steeds aanmelden. Wij gaan tijdens onze workshop in op de synergie tussen online marketing en marktonderzoek. Daar valt nog veel kennis op te doen. Je kunt tijdens de workshop een SEO autoriteit worden middels marktonderzoek!’
Op 3 februari om 13.45 uur start het congres. Philips: ‘Wie niet in de gelegenheid is om ons op het Mie te ontmoeten kan natuurlijk altijd contact met ons opnemen en te weten te komen wat Novio Research te bieden heeft. In toenemende mate is er behoefte aan standaard oplossingen die en bepaalde mate van intelligentie bieden. Dus geen platte quick en dirty metingen, maar goed doordachte oplossingen die bruikbare antwoorden opleveren. Samen met de consultants van de DVJ Research Group hebben we een serie oplossingen ontwikkeld die snel en kosten-efficiënt kunnen worden uitgevoerd én die gebaseerd zijn op relevante expertise voor het vraagstuk.’
Meer informatie over het Mie en de mogelijkheid om je aan te melden staat op deze site.
-
Connie Lohuis
- Werkt bij: StrakBlauw, bureau voor heldere communicatie en frisse teksten
- Functie: Webredacteur Marketingtribune (Content)
- Website:http://www.strakblauw.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- De 10 marketingtrends voor 2025 volgens Kantar: 'Een cruciaal...
- 7 vragen aan Jojanneke Meewis van ASML over employer branding:...
- Belastingdienst wordt niet leuker, wel duidelijker
- DOSSIER DATABASED MARKETING Marketeers op stelling
- “Do Tell" winnaar PIM Marketingliteratuurprijs 2024
- [column] Cringe of cool?
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events