Multichannel 2016 schot in de roos
- Algemeen
- 25 apr 2016 @ 11:42
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- MarketingCongres
- 25 apr 2016 @ 11:42
- Redactie MarketingTribune
Dat multichannel een hot item is bij marketeers en andere communicatieprofessionals bleek wel op 20 en 21 april jl. toen duizenden belangstellenden hun weg vonden naar de Multichannel Conference 2016 in de DeFabrique in Utrecht. Het event stond in het teken van een volledig gepersonaliseerde, consistente customer journey over alle kanalen.
Het bood professionals in e-commerce, marketing en klantcontact, gratis (!) de mogelijkheid om de keuze te maken uit ruim 150 kennissessies in tien theaters. Deze video geeft een snel en mooi overzicht van twee boeiende dagen vol inspiratie en nieuwe inzichten.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- De 10 marketingtrends voor 2025 volgens Kantar: 'Een cruciaal...
- 7 vragen aan Jojanneke Meewis van ASML over employer branding:...
- Belastingdienst wordt niet leuker, wel duidelijker
- DOSSIER DATABASED MARKETING Marketeers op stelling
- “Do Tell" winnaar PIM Marketingliteratuurprijs 2024
- [column] Cringe of cool?
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events