Annette Reijersen van Buuren gaat ander boek schrijven
- B2b
- 17 dec 2020 @ 14:07
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 17 dec 2020 @ 14:07
- Sjaak Hoogkamer
Annette Reijersen van Buuren, nu nog manager Merk,Marketing en Communicatie, gaat na 4 jaar weg bij de CPNB. Ze blijft nog tot de zomer 2021 om een aantal projecten af te ronden.
Concreet zijn dat de puntjes op de ï zetten na de al geboekte resultaten samen met het CPNB team van de afgelopen jaren, waarin zij niet voor niets door vakgenoten werd uitgeroepen tot Communicatie Vrouw van het Jaar 2019. De huidige functie van Annette wordt niet opgevuld, de taken en verantwoordelijkheden worden intern verdeeld.
Toen Reijersen van Buuren in 2017 begon heeft ze direct haar expertise ingezet op het gebied van merkenbouwen, positioneren, gedragsverandering, communicatie en samenwerkingen met (media)partners en sponsoren.
Haar aanpak was zeer succesvol en in deze korte tijd is dan ook veel gebeurd. Ze smeedde een nieuw team en ze was als lid van het managementteam nauw betrokken bij de koerswijziging richting ‘de lezer centraal’.
Samenwerkingen
Onder leiding van Annette Reijersen van Buuren is veel vooruitgang geboekt met de positionering en strategie van de bekende CPNB merken. De merkportfolio is flink op de schop gegaan en de voorheen 17 campagnes zijn teruggebracht tot 7 sterke merken. Ze was verantwoordelijk voor het intensiveren en uitbouwen van bestaande partnerschappen (NS en NBD Biblion) maar ook het realiseren van samenwerkingen met TUI en Eye Wish en mediapartijen zoals DPG Media, JC Decaux en Boomerang. Waar de CPNB voorheen met de campagnes steeds een korte periode in het jaar zichtbaar was, heeft ze bijgedragen aan het hele jaar communiceren en werkte ze aan de overkoepelende merken als #ikleesthuis, Zomer Lezen en de cadeaucampagne Geef meer met een boek.
Gaming en lezen
Reijersen van Buuren: ‘Na vier intensieve en waardevolle jaren kijk ik met trots terug op wat ik met mijn team en collega’s heb neer kunnen zetten. Ik heb nu een tijdelijke rol nog even, gericht op projecten waar nu extra veel focus en aandacht voor nodig is zoals vinden van nieuwe sponsoren, het verder implementeren van gedragsverandering binnen onze merken en het introduceren van nieuwe verdienmodellen. Ook richt ik mij op een uitdagend innovatief project om gaming en lezen aan elkaar te verbinden. Naast de focus op deze projecten ga ik nadenken over mijn volgende stap.'
Eveline Aendekerk: ‘Allereerst ben ik heel blij dat Annette ons niet meteen verlaat, maar ons nog met een aantal zaken blijft helpen. Zonder haar kennis en daadkracht hadden we bij de CPNB in zo’n korte tijd niet zo ongelooflijk veel kunnen bereiken. Toen we, eigenlijk nog maar kort geleden, startten met alle veranderingen hadden Annette en ik het wel eens over CPNB 2.0, maar mede door haar kenmerkende passie en energie zijn we inmiddels al vele nummers verder.'
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 45,... 08-11-2024
- GLS breidt netwerk Parcel Points uit... 07-11-2024
- onderzoek Invoering Ja sticker:... 06-11-2024
- [onderzoek] DDMA: “Meer aandacht... 05-11-2024
- De marketingtransfers van week 44,... 01-11-2024
- Zzp’er toegesproken door toekomstige... 31-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing