Onze Kapel herpositioneert zich als impact agency
- 7 nov 2024 @ 02:13
- Kel Koenen
Het Haarlemse bureau Onze Kapel heeft een nieuwe richting ingeslagen en presenteert zich voortaan als impact agency, compleet met een vernieuwde website, huisstijl en positionering. Met de belofte ‘Smart ideas, big impact’ richt het bureau zich op het realiseren van betekenisvolle resultaten voor klanten, zowel groot als klein.
De strategische herpositionering is mede ontwikkeld door merkstrateeg Marc Oosterhout en wordt nu ingevuld door creatief directeur Pim Gerrits. Rob Hoogeveen en Frits Drijver, oprichters van Onze Kapel, benadrukken dat het bureau zich vanaf nu sterker gaat profileren. ‘Iedereen kan impact kopen, weinigen kunnen het verdienen. Onze Kapel kan zelfs met kleinere budgetten grote dromen waarmaken. We zijn te lang te bescheiden geweest over onze resultaten en onze betekenis voor klanten. Dus dat gaan we anders doen’, aldus Hoogeveen en Drijver.
Groei in bezoekers
Onze Kapel heeft al bewezen het verschil te kunnen maken. Zo steeg het aantal bezoekers van het Louwman Museum met 30% dankzij hun doelgerichte contentstrategie, en kreeg Pathé Nederland een boost van 5% in naamsbekendheid. Ook lieten zij GAMMA-klanten op een vernieuwende manier nadenken over hun favoriete kleur met opvallende abri-campagnes. Momenteel werkt het bureau onder andere aan een introductiecampagne voor de grootste software-installateur van Nederland, ondersteunt het de ANWB bij de communicatie rondom het toekomstige hoofdkantoor en heeft het met ‘Bikkels on Bikes’ op social media al meer dan 200.000 volgers bereikt.
Onze Kapel streeft naar impact met slimme, efficiënt geproduceerde campagnes, events, video’s, en social posts. ‘Samen met klanten komen we tot oplossingen die verder gaan, meer betekenen en meer bereiken’, stelt creatief directeur Pim Gerrits.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Onze Kapel herpositioneert zich als... 07-11-2024
- Zwijsen experimenteert op kinderen... 06-11-2024
- Women Inc. wil met “Bloed, Zweet en... 06-11-2024
- [column] Euforisch déjà vu06-11-2024
- Politie wil talePolitie wil talenten... 05-11-2024
- Het Rijksmuseum neemt je mee op een... 05-11-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing