[NMD21] Zeo: ‘Waarom het wiel opnieuw uitvinden? Samen groeien is veel leuker!
- B2b
- 1 sep 2021 @ 09:25
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - EvenementKennissessieNima Marketing Day
- 1 sep 2021 @ 09:25
- Ryan Baij
Op 9 september 2021 vindt in DeFabrique te Utrecht de Nima Marketing Day 2021 plaats. Mariska van de Wiel en Timo Fleer van Zeo verzorgen één van de sessies. Een korte introductie.
Met >10 jaar ervaring in digital commerce, weten we alles van online groei. Onze eindeloze drive om samen goed werk op te leveren voor onze klanten heeft ons gemaakt tot wie we zijn. Boordevol lokale marktkennis, diepgaande online ervaring en altijd dezelfde doelen: ongeëvenaarde online resultaten, versnelde groei en nettowinst voor onze opdrachtgevers.
De klanten en bezoekers van onze opdrachtgevers komen op de eerste plaats. In nauwe samenwerking met onze vertrouwde partners en altijd voor 100% toegewijd en transparant, zijn wij gefocust op deskundige, tijdige levering met persoonlijke aandacht voor de merken van onze opdrachtgevers en meetbaar online zakelijk succes.
Wat is jouw persoonlijke motivatie om te spreken tijdens Nima Marketing Day?
Kennis delen vinden wij heel belangrijk. Niet alleen intern maar juist ook extern. Waarom het wiel opnieuw uitvinden? Samen groeien is veel leuker!
Wat is je in termen van marketing de eerste maanden van 2021 het meest opgevallen? Voorspellingen waren steeds moeilijker om te maken. Vergelijken met voorgaande jaren was onmogelijk (2019 een ‘normaal’ jaar en 2020 een ‘half’ corona jaar). Vooruitkijken naar heel 2021 in een markt die niet te voorspellen valt was lastig, zo niet onmogelijk. Dat maakt dat we ‘met de flow’ mee moeten bewegen en snel moeten anticiperen op kansen die zich voordoen.
Heeft corona (jouw) marketing veranderd?
Ja, want voorheen maakte we plannen voor een jaar vooruit (of zelfs langer) en nu bouw je op maandelijkse basis voort op wat je in de markt ziet. Nog meer ‘in the moment’ analyses en ad hoc campagnes. Wat hier positief aan is is dat je met de klanten samen in een ‘doe’ modus komt en blijft.
Wat vind je het goede aan een samenkomst als NMD?
Dat we na 1,5 jaar gekluisterd aan een scherm mensen weer in de ogen kunnen kijken!
Kun je een tipje van de sluier lichten waarover jouw NMD-verhaal gaat?
Lekker concreet: 10 kansen op basis van 10 klantcases, zodat jij de sessie uitloopt met iets waarmee je direct aan de slag kunt!
Wat hoop je dat bezoekers van jouw sessie meenemen naar huis?
Tenminste 1 ding wat ze (of je nou marketeer bent of CEO) morgen anders gaan doen (of mee gaan starten) én hernieuwde energie om nog meer uit de online kansen te halen.
Tickets bestellen voor Nima Marketing Day kan hier.
Maak ook kennis met enkele andere sprekers van Nima Marketing Day 2021:
Sander van Herpen van T-Mobile
Steven Lubbers van Traffic Today
Ronald Jansen van Mark Stronger
Sander van Duijn van StoryDiggers en Luuk Donderwinkel van K3
Thea van Unen en Stijn Bartelink van Enviu
Patricia Verhoelst van Ipsos en Jan Zwang van VodafoneZiggo
Jori van de Spijker van DVJ Insights
Karel Zwaan van Merkster
Willemijn van Hussen en Niels de Jong van Tambr
Validators: 'Wij laten zien wat de impact van advertisement is op het mentaal marktaandeel'
Laurens Miedema van Gamma
Helma Verdaat van Sidekix
Henk-Jan ter Brugge en Joost van Dun van Philips
Cas Biesta van Ajax
Rajiv Laigsingh van Bringly
Pieter Kopmels van DSM
Mart Vonk namens Vandebron
Nicole Freid van Hak
Ada Antonides en Karen Pasman van Van Wijnen
Wing Cheung van Synerflow
Fedor Vriezen en Michiel Sala van de populaire app Ommetje
Jeramiah Albinus van Fonq
Marcel van der Heijden van Karma Kebab
Antoinette Alma en Nick Nijhuis namens Windesheim
Keynote Thomas Barta
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 47,... 22-11-2024
- [onderzoek] “Merken moeten inspelen... 19-11-2024
- De marketingtransfers van week 46,... 15-11-2024
- Na hoofdprijs GPCM wint Hema ook... 15-11-2024
- Dave van den Berg van VI: ‘Met een... 11-11-2024
- De marketingtransfers van week 45,... 08-11-2024