DPG Media en PSV verlengen mediapartnership met drie jaar

DPG Media en PSV verlengen mediapartnership met drie jaar
  • Media
  • 15 aug 2024 @ 13:05
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

DPG Media en PSV hebben hun samenwerking met drie jaar verlengd. Het mediabedrijf met meer dan honderd nieuwsmerken blijft daarmee tot en met medio 2027 mediapartner van PSV.

Het partnership tussen DPG Media en PSV KReeg in 2021 zijn huidige vorm. Sindsdien wordt er intensief samengewerkt op het gebied van contentcreatie, zoals bij het uitzenden van live sportwedstrijden via het Eindhovens Dagblad en het Algemeen Dagblad en bij de opbouw van DPG's nieuwe merk Sportnieuws.nl.

Daarnaast zoeken beide partijen actief de verbinding met bedrijven in de regio, wat heeft geleid tot het bedenken en lanceren van diverse campagnes. Deze samenwerking biedt mogelijkheden om lokaal, regionaal en nationaal campagnes te ontwikkelen, met een bijzondere focus op de Brainport-regio.

‘DPG Media ziet in PSV een waardevolle strategische partner’, zegt Michael Meuleners, Partnership Manager van DPG Media: ‘Met het Eindhovens Dagblad als onze vertegenwoordiger in deze regio, hebben we een lange en rijke geschiedenis met zowel Eindhoven als PSV. We zijn dan ook bijzonder trots dat we dit partnership kunnen verlengen. Het biedt ons de mogelijkheid om samen met verschillende bedrijven prachtige campagnes te realiseren. Ons doel is om, samen met PSV, het clubgevoel verder te laten groeien en uit te dragen, ver buiten de lijnen van het veld. We brengen PSV naar elke fan, in elke hoek van de regio.’

Ook Commercieel Directeur Frans Janssen van PSV is blij met de verlenging van de samenwerking: ‘We kunnen ons geen sterkere mediapartner wensen. De afgelopen jaren heeft onze samenwerking mooie resultaten opgeleverd. Via de kanalen van DPG Media boren we nieuwe doelgroepen aan en krijgen we aandacht voor verschillende exploitaties naast het voetbal. Ik ben benieuwd wat de komende drie jaar ons nog meer gaan brengen.’

Foto: Erik van Gruijthuijsen, Managing Director Publishing DPG Media en Frans Janssen, Commercieel Directeur PSV.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken