Versuni verrast Amsterdamse foodies met airfryer snacks
- Food-en-retail
- 22 aug 2024 @ 13:49
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 22 aug 2024 @ 13:49
- Michiel van Zaane
Producent van onder meer Philips airfryers Versuni verrast (met twee r-en) foodies in Amsterdam, die in de rij staan te wachten voor viral eetgelegenheden, met vers bereide snacks uit de airfryer.
Bij de Amsterdamse 9 Straatjes, waar veel populaire eetgelegenheden zitten, lopen modellen bepakt met Philips Airfryer-rugzakken rond om de versbereide snacks uit te delen. Met deze samen met bureau Gospooky ontwikkelde campagne speelt het bedrijf in op een populaire TikTok-trend onder Gen Z, terwijl het tegelijkertijd laat zien hoe je eenvoudig en snel maaltijden kunt maken met de airfryer. De actie is alleen vandaag (22 augustus).
Trix van der Vleuten, Head of Global Brands & Marketing Strategy bij Versuni: ‘Met deze campagne maken we de Philips Airfryer onderdeel van de online cultuur, waarbij we inspelen op trends binnen de Gen Z-community. Philips is een merk dat voor iedereen relevant is en met de Philips Airfryer hoeft niemand meer lang te wachten op een goede en smakelijke maaltijd.’
Niet hangry maar happy
De insteek is om een simpele frustratie - wachten op je eten – om te toveren tot een onverwachts leuke ervaring. Naast de met airfryers bepakte crew die de snacks bereiden en uitdelen bij horeca rond de 9 Straatje wordt de actie geboost door vijftien populaire content creators.
Tim van der Wiel, Founder van Gospooky: ‘Op social is de Philips Airfryer enorm populair. Al deze user generated content bood volop inzichten en inspiratie voor onze creatieven. Zo hebben we een alledaagse frustratie kunnen twisten tot een fun experience die resoneert bij de community.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe McCrispy burger zorgt voor gespannen sfeer bij McDonald's
- Johma onthult oorsprong naam in nieuwe commercial
- Gen Z en Millennials zoeken experience en inspiratie in...
- MediaMarkt organiseert training AI voor studenten
- Moeder Blokker wint rechtszaak van zonen
- Jumbo winkels laten Albert Heijn-prijzen zien
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- 300ste Wibra in Mall of the... 12-09-2024
- Statieheld-pilot op universiteiten... 12-09-2024
- Danone kapt met Nutri-Score op... 12-09-2024
- Iconisch merk Coolcat maakt comeback11-09-2024
- Start herfstcampagne "Mooi voor de... 10-09-2024
- Zorgvuldig omgaan met de buurt in... 10-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing