Zonbeschermingsmerk Tenue Soleil heeft nieuwe positionering

Zonbeschermingsmerk Tenue Soleil heeft nieuwe positionering
  • Bureaus
  • 22 aug 2024 @ 11:28
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Het Nederlandse zonbeschermingsmerk Tenue Soleil, opgericht door dermatoloog Dr. Daniel Kadouch, heeft een nieuwe positionering: “enjoyably obvious”.

Tenue Soleil richt zich op het ontwikkelen van zonverzorgings- en kledingproducten, die zowel comfort als bescherming bieden. Het merk wil nu, in samenwerking met Dentsu, zijn positionering en communicatie naar een hoger niveau tillen zonder zijn roots en oorspronkelijke waarden te verliezen.

Tenue Soleil’s opgewekte karakter wordt benadrukt in de nieuwe identiteit. In plaats van in te spelen op angst of zich te verschuilen achter technisch taalgebruik, kiest het merk voor een tone of voice die het plezier van zonnen, maar wel op verantwoorde wijze, belicht. Het merk moedigt mensen aan om optimaal van de zon te genieten, met de zekerheid van goede bescherming. Door de focus te leggen op de gebruiker, wil Tenue Soleil laten zien hoe zijn producten niet alleen bescherming bieden, maar mooie momenten mogelijk maken. Zoals Dr. Kadouch benadrukt: ‘We verkopen niet alleen zonneproducten; we bieden zonnige momenten zonder gedoe.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken