Zonbeschermingsmerk Tenue Soleil heeft nieuwe positionering
- Bureaus
- 22 aug 2024 @ 11:28
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 22 aug 2024 @ 11:28
- Michiel van Zaane
Het Nederlandse zonbeschermingsmerk Tenue Soleil, opgericht door dermatoloog Dr. Daniel Kadouch, heeft een nieuwe positionering: “enjoyably obvious”.
Tenue Soleil richt zich op het ontwikkelen van zonverzorgings- en kledingproducten, die zowel comfort als bescherming bieden. Het merk wil nu, in samenwerking met Dentsu, zijn positionering en communicatie naar een hoger niveau tillen zonder zijn roots en oorspronkelijke waarden te verliezen.
Tenue Soleil’s opgewekte karakter wordt benadrukt in de nieuwe identiteit. In plaats van in te spelen op angst of zich te verschuilen achter technisch taalgebruik, kiest het merk voor een tone of voice die het plezier van zonnen, maar wel op verantwoorde wijze, belicht. Het merk moedigt mensen aan om optimaal van de zon te genieten, met de zekerheid van goede bescherming. Door de focus te leggen op de gebruiker, wil Tenue Soleil laten zien hoe zijn producten niet alleen bescherming bieden, maar mooie momenten mogelijk maken. Zoals Dr. Kadouch benadrukt: ‘We verkopen niet alleen zonneproducten; we bieden zonnige momenten zonder gedoe.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Rode Kruis start wervingscampagne... 11-09-2024
- Nieuwe campagne Bever: Buiten besef... 10-09-2024
- Marieke Wolthers over het succes van... 10-09-2024
- Zalando presenteert nieuwe... 09-09-2024
- RA*W presenteert After-Cannes talk06-09-2024
- Dentsu wint wereldwijde mediapitch... 05-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing