MarketingOost wint voor de vijfde keer internationale awards
- Bureaus
- 13 dec 2021 @ 08:29
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 13 dec 2021 @ 08:29
- Michiel van Zaane
MarketingOost wint met Cowfluencer Liesje22 de X Festival Awards 2021 in de categorie “People’s Choice Awards”. Vorig jaar wist zij vier Lovie Awards binnen te slepen, waaronder twee voor Liesje22
Ook dit jaar blijft de case hoge ogen gooien bij het internationale publiek. De luchtige boodschap die Liesje22 bracht in een taaie crisistijd maakt de campagne tot een geliefde case. De uitbraak van het coronacrisis beïnvloede vorig jaar het werk van de regio- en stadsmarketeers sterk. Ook bekende influencers, die MarketingOost regelmatig inzet, moesten zoveel mogelijk thuis blijven en konden de provincie niet promoten. Bureau Lemon Scented Tea haalde daarom voor MarketingOost Liesje22 van stal. De fotogenieke koe trok samen met natuurfotograaf Vincent Croce heel Overijssel door en trok wereldwijd de aandacht. Liesje trok meer dan anderhalf miljoen kijkers naar de oostelijke provincie. Ook de traditionele media besteedde veel aandacht aan de cowfluencer.
X Festival Awards 2021 wordt georganiseerd door Digital Tourism Think Tank. Een internationaal netwerk van destinatiemarketingorganisaties (waaronder MarketingOost) waarin kennis en inspiratie wordt uitgewisseld over de reisbranche.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Gamma komt met Eerste Hulp Bij... 19-11-2024
- Bewustwordingscampagne moet begrip... 19-11-2024
- Better Places lanceert online... 15-11-2024
- Boeien en binden met Workstuff14-11-2024
- Pearle focust op jongeren in nieuwe... 13-11-2024
- Campagne Artemis Academie promoot... 12-11-2024