Nieuwe campagne Brand New Day: Iedereen een extra pensioenpotje
- Bureaus
- 16 dec 2022 @ 08:09
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 16 dec 2022 @ 08:09
- Michiel van Zaane
De nieuwe campagne van pensioenverzekeraar Brand New Day is gestart met als pay-off: ‘Iedereen een extra pensioenpotje’. In de campagne stelt de verzekeraar dat Nederlanders geen of te weinig pensioen opbouwen. Sander Schimmelpenninck brengt deze boodschap, de campagne is gemaakt door Dawn.
‘Brand New Day is in de tijd van de woekerpolissen opgericht als een echte “challenger” die de consument veel beter en goedkoper wilde helpen dan de standaard pensioenverzekeraars,’ zegt Bas van Beusekom, CCO van Brand New Day. ‘Inmiddels zijn we marktleider op de particuliere pensioenmarkt, maar we blijven met ons DNA en onze groeiambities een challenger in hart en nieren. Gezien de actuele discussie over pensioenen en het grote pensioengat van veel Nederlanders is er voor ons nog voldoende ruimte om te groeien.’
Activerend realisme
In de nieuwe campagne blijft Brand New Day haar DNA trouw. ‘Geen conceptuele taal en grote beloftes, maar mensen confronteren met feiten die ze begrijpen. We zeggen bewust niet wat mensen anders zouden moeten doen, maar gaan naast ze staan. En Brand New Day biedt een laagdrempelige oplossing. De nieuwe pay-off ‘Iedereen een extra pensioenpotje’ vat dat heel goed samen. Als een gebalde missie naar heel Nederland, en toch klein en persoonlijk.’ vertelt Esther Overmars, Strategy Lead Dawn.
De campagne is te zien op TV, online en te horen op de radio.
Credits
Opdrachtgever:: Brand New Day
Bureau: Dawn. A Springbok Agency.
Productie: Czar
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Gamma komt met Eerste Hulp Bij... 19-11-2024
- Bewustwordingscampagne moet begrip... 19-11-2024
- Better Places lanceert online... 15-11-2024
- Boeien en binden met Workstuff14-11-2024
- Pearle focust op jongeren in nieuwe... 13-11-2024
- Campagne Artemis Academie promoot... 12-11-2024