Benu lanceert nieuwe merkcampagne

Benu lanceert nieuwe merkcampagne
  • Bureaus
  • 13 sep 2024 @ 10:15
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Zorgverlener Benu lanceert haar vernieuwde merkcampagne ‘Ieder mens, andere zorg’. De campagne – die draait om méér persoonlijke zorg, aandacht en gemak - moet klanten bewuster laten kiezen voor Benu.

Benu is vooral bekend als apotheekketen (345 filialen). Met ruim 3,4 miljoen klanten en 3.500 medewerkers is de keten een van de grootste zorgverleners in Nederland. Het aanbod strekt van medicijnen, medische hulpmiddelen en zelfzorgproducten tot leefstijladvies. In de campagne worden verschillende services uitgelicht. Zo kunnen klanten gebruikmaken van het Inloopspreekuur, voor vragen over medicijngebruik en bijvoorbeeld bijwerkingen. Met de Mijn Benu-app kunnen klanten onder meer herhaalbestellingen doen of een recept volgen.

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau True Ideas en wordt uitgerold op radio, online video, social media, Videoland, HBO Max en Skyshowtime.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken