Health-e start campagne om digitale gezondheidsservice te lanceren

Health-e start campagne om digitale gezondheidsservice te lanceren
  • Bureaus
  • 5 sep 2024 @ 09:44
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Health-e, een app van Vodafone Ziggo en Teladoc Health, start een crossmediale campagne om Nederlanders te helpen bij het wegnemen van hun gezondheidstwijfels.

Veel Nederlanders twijfelen wel eens over hun fysieke of mentale gezondheid, maar vinden het niet ernstig genoeg om met die twijfels naar een professional te stappen. Health-e is een digitale betaalde gezondheidsservice app die Nederlanders kan helpen en geruststellen over hun gezondheid op momenten die hen uitkomt. Dus ook ‘s avonds en in het buitenland. Vandaag lanceert Health-e in samenwerking met Ace haar campagne: Stop de twijfel. De kern van de campagne draait om de slagzin ‘Stop de twijfel’ en wordt gevoerd via digital, radio, print en social. 

Health-e biedt laagdrempelige toegang tot een online huisarts, mental coach en diëtist. Het creëert een directe lijn tussen mensen en zorgprofessionals waardoor er snel, effectief en  deskundig advies gegeven kan worden, om zo twijfels en zorgen weg te nemen. De online huisarts is zo dag en nacht, én zelfs in het weekend beschikbaar. Kinderen en/of partners kunnen ook gebruikmaken van de service. 

Voorbeeldsituaties
De campagne brengt voorbeeldsituaties van gezondheidstwijfels uit het dagelijks leven in beeld door het gebruik van 4 zogeheten user cases voorbeeldsituaties. In deze voorbeeldsituaties brengen zij in beeld wanneer Health-e een oplossing kan bieden voor twijfels in dat moment. De focus ligt op de volgende doelgroepen: jonge vrouwen en mannen (25 - 32 jaar) en nieuwe ouders/jonge gezinnen.

De campagne ondervangt het gevoel van twijfel dat velen ervaren, vertelt Eveline Sleeboom-van den Heuvel, Venture Lead e-Health bij VodafoneZiggo. ‘Twijfels over je gezondheid zijn voor velen aan de orde van de dag. Denk bijvoorbeeld aan nieuwe ouders, die veel vragen hebben over hun jonge kind(eren). Zij vinden het heel waardevol dat zij een huisarts 24/7 online kunnen bereiken én dat zij de tijd hebben om al hun vragen te stellen. Snel, gemakkelijk en betrouwbaar gezondheidsadvies is op dat moment van groot belang. Met Health-e laten we in deze campagne zien dat er oplossingen zijn voor het wegnemen van deze twijfels.’



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken