Nieuwe geur Lancôme komt tot leven in de Benelux
- Bureaus
- 13 feb 2025 @ 09:29
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 13 feb 2025 @ 09:29
- Kel Koenen
Serviceplan Make heeft een belangrijke rol gespeeld bij de introductie van 'La Vie est Belle L’Elixir, de nieuwste geur van Lancôme, in België en Nederland. Het bureau was verantwoordelijk voor de lokalisatie van het creatieve concept, oorspronkelijk ontworpen in Parijs en zorgde ervoor dat de campagne optimaal aansloot bij het lokale publiek.
Om de lancering in de Benelux extra kracht bij te zetten, ontwikkelde Serviceplan Make een breed scala aan merkuitingen. Van opvallende roltrapontwerpen in exclusieve warenhuizen zoals Inno en Douglas tot gedurfde raamstickers en complete point-of-sale (POS) materialen—deze visuele elementen versterkten de luxe uitstraling van de geur en zorgden voor een indrukwekkende winkelervaring.
Een sleutelrol in dit proces was weggelegd voor Zaïa Tachfit, die als designer en projectmanager de lokalisatie in goede banen leidde. Haar diepgaande kennis van Lancôme’s merkidentiteit waarborgde dat elk detail in lijn was met de verfijning en elegantie van het merk. Het resultaat was een naadloze vertaling van het originele concept naar een beleving die zowel de essentie van de geur als de verwachtingen van de lokale consument perfect wist te vangen.
Met deze succesvolle campagne onderstreept Serviceplan Make zijn expertise in luxe merkdesign en lokalisatie. Door een nauwe samenwerking met Lancôme kon de parfumlancering niet alleen een krachtig statement maken, maar ook een blijvende indruk achterlaten bij het publiek in België en Nederland.
Credits
Managing Director: Monia Kayila
Account Lead: Tatevik Petrosyan – Zina Chénani
Studio Manager: Véronique Renier
Grafisch Ontwerper & Projectmanager: Zaïa Tachfit
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Europese introductiecampagne... 13-02-2025
- HG kiest team5pm als nieuw social... 13-02-2025
- Nieuwe InnovatieRoute helpt... 13-02-2025
- Lars de Vries aan de slag bij... 13-02-2025
- AMMA’s sluit inzendingen: jury start... 13-02-2025
- Nieuwe geur Lancôme komt tot leven... 13-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day