Barney richt pijlen op Febo webshop
- Content
- 22 nov 2018 @ 12:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - FoodE-commerceInfluencermarketing
- 22 nov 2018 @ 12:01
- Lucas Boon
Fastfoodketen Febo, tegenwoordig ook kledingmerk, heeft vandaag een nieuwe collectie gelanceerd. In een webshop zijn winterkleding-items als sloffen, truien en mutsen te vinden. Afzwaaiend pijltjesgooier Raymond van Barneveld (foto) neemt voor de gelegenheid de rol van hulpsint op zich. Verantwoordelijk bureau is Natwerk.
Dennis Borst, directeur Febo, laat weten: 'Vorig jaar kwamen we voor het eerst met Febo Fashion en dat was een regelrechte hit. Daar waar zowel onze voetbal- als festival geïnspireerde collectie het straatbeeld sierden, plof je nu ook in stijl op de bank.'
Raymond van Barneveld, die recent aankondigde in 2019 te stoppen als professioneel darter en nu dus werkzaam is als hulpsint, voegt daaraan toe: 'Winter of niet, winnen kan altijd. Daar is Febo's haute friture het bewijs van. Ik ben daarom vereerd dat ik als hulpsint het goede woord -of de goede kleding- mag verspreiden.'
Ambacht
Natwerk is al vier jaar het vaste reclamebureau van Febo. Eerder introduceerde het Amsterdamse bureau de Febo Drijf In, Rookworstkroket en Vebo. Frank de Ruwe, creative director, laat weten: 'Ambacht en kwaliteit zijn sinds oudsher de handelsmerken van Febo. Het is te gek om te zien hoe Febo hier in Nederland zo geliefd mee is geworden. Dat vormt de perfecte basis voor het ontwikkelen van marketingcampagnes zoals deze.'
Bekijk de nieuwe webshop hier.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hema Merk van het Jaar tijdens uitreiking Grand Prix Content...
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in Sinterklaascampagne Bol
- Albert Heijn lanceert magazine en platform voor vrouwen in de...
- Milieuorganisaties lanceren “Op vakantie? Denk dichtbij”
- Campagne BrightPensioen wijst consumenten op invloed...
- Opblaasbare bioscoop Cinekid maakt rondreis door Nederland
Laatste Nieuws
- 'Brabant herinnert' staat stil bij... 14-11-2024
- Opblaasbare bioscoop Cinekid maakt... 14-11-2024
- Hema Merk van het Jaar tijdens... 12-11-2024
- Campagne BrightPensioen wijst... 12-11-2024
- Milieuorganisaties lanceren “Op... 08-11-2024
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in... 01-11-2024