KesselsKramer lanceert campagne voor Bever
- Design
- 15 mei 2015 @ 10:46
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Visual idBranding
- 15 mei 2015 @ 10:46
- Redactie Design
Voor buitensportketen Bever ontwikkelde KesselsKramer een nieuwe campagne, gericht op de toegankelijkheid van het merk Bever. Volgens KesselsKramer wordt ‘het serieus nemen van alles wat buiten plaatsvindt juist niet al te serieus genomen.’
Het maximale uit zichzelf halen
Het gaat om een campagne voor radio en print. Eerder dit jaar wist KesselsKramer Bever voor zich te winnen via een bureaucompetitie. In de campagne worden mensen getoond die ‘het maximale uit zichzelf halen’, volgens Bever en KesselsKramer. Er komen doorgewinterde bergbeklimmers aan bod, wandelaars, citytrippers, maar ook starre kampeerders en fanatieke trailrunners. Ook het personeel van de keten heeft een rol in de campagne.
Toegankelijker met een knipoog
Na de introductie van de nieuwe payoff ‘Buiten begint bij Bever’ in 2014 werkte Bever verder aan het toegankelijker maken van het merk, dat van oudsher bekend staat als een specialistische buitensportketen. Daarbij wil Bever zich richten op iedereen die buiten actief is, en dat met een knipoog.
Over Bever
Outdoor winkelketen Bever werd 38 jaar geleden opgericht door avonturier Fred van Olphen. In 2007 werd het bedrijf onderdeel van de A.S. Adventure Group, eigendom van investeringsmaatschappij PAI. Bever heeft momenteel 40 vestigingen en een webwinkel. Het hoofdkantoor en distributiecentrum zijn gevestigd in Pijnacker. Sinds 2011 heeft Greg Nieuwenhuys, zelf fervent outdoor sporter, de leiding als CEO.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Philips lanceert OneUp elektrische... 06-02-2025
- Rabobank opent digitale deuren naar... 05-02-2025
- Geen reclame, maar kunst op... 28-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day