Patrick Molleman vertrekt bij OMG
- Bureaus
- 10 feb 2025 @ 17:16
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 10 feb 2025 @ 17:16
- Kel Koenen
Omnicom Media Group (OMG) Nederland kondigt het vertrek aan van CEO Patrick Molleman. Na een dienstverband van 19 jaar zal hij per 1 mei 2025 de overstap maken naar Global Media & Entertainment, waar hij de functie van Managing Director op zich neemt.
Molleman begon zijn loopbaan binnen de groep bij OMD, groeide vervolgens door tot Managing Director van PHD en werd in 2017 benoemd tot CEO van OMG Nederland. Gedurende zijn leiderschap heeft hij een sterke en stabiele managementstructuur opgebouwd en de organisatie door een periode van significante groei geleid.
Michel van Mil (CFO) en Onno Seelen (CCO) zullen de leiding over OMG Nederland voortzetten, in nauwe samenwerking met het senior management van de labels OMD, PHD, Hearts & Science, Annalect, Transact, TRKKN en het bredere OMG-leiderschapsteam.
‘We zijn erg dankbaar voor Patrick’s inzet en leiderschap binnen OMG’, zegt Dan Clays, CEO van OMG EMEA. ‘Hij heeft een solide fundament gelegd voor de organisatie en onder leiding van Michel en Onno zal de positieve ontwikkeling in Nederland worden voortgezet. Wij wensen Patrick veel succes in zijn nieuwe rol bij Global.’
Molleman zelf kijkt met trots terug op zijn tijd bij OMG. ‘Ik voel me echt een kind van Omnicom en kijk terug op een waanzinnig mooi avontuur. Van de early days bij OMD, naar het jongensboek PHD en uiteindelijk de eindbaaspositie bij OMG – ik heb van elke stap genoten. Ik laat een geweldig bedrijf achter, dat vooroploopt in de categorie en klaar is voor de volgende fase.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Roorda wordt strategisch... 10-02-2025
- Patrick Molleman vertrekt bij OMG10-02-2025
- De Superbowl-commercial top 5... 10-02-2025
- Fairphone: nieuwe merkidentiteit en... 10-02-2025
- Vijf onderscheidingen voor GoSpooky 07-02-2025
- Vogelbescherming Nederland: luister... 07-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day