Sanoma kiest voor strategisch designbureau Wunder
- Design
- 16 apr 2019 @ 10:54
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Visual idDigital designBranding
- 16 apr 2019 @ 10:54
- Nanny Kuilboer
Sanoma heeft Wunder gekozen als strategisch designpartner voor de herpositionering van Tijdschrift.nl. De opdracht bestaat uit het ontwikkelen van een nieuwe positionering, merkstijl en digitaal design van app en website.
Aan de keuze ging geen uitgebreide bureauselectie of pitch vooraf, maar een reeks ‘goede gesprekken’, aldus Alef de Jong, founder en creatief strateeg van Wunder.
Simon van der Wiel, Director Consumer & Trade Marketing: ‘We hebben een keuze gemaakt voor Wunder op basis van hun expertise en ervaring. Wunder is een bureau met visie en heeft de juiste mix van strategie, creativiteit en flexibele aanpak. Naast de expertise heeft hun ervaring met andere opdrachtgevers ons overtuigd..
De Jong vervolgt: ‘Wij zijn trots dat we voor Sanoma werken aan één van de belangrijkeste digitale services met een geweldige potentie. Dit is een opdracht die heel goed bij ons bureau past, omdat strategie, merkstijl - logo & huisstijl - en digitaal design samenkomen.’
Tijdschrift.nl
Tom van Rooijen, Product Manager Digitaal Lezen: ‘Tijdschrift.nl is het platform voor digitaal lezen van de ruim 75 beste Nederlandse tijdschriften en artikelen. We werken sinds eind 2018 aan de hand van kortesprintdeeltrajecten. Zo hebben we de strategie, merkstijl en het platform herontwikkeld. Elke fase ronden we af met een klantenonderzoek, waardoor we in de zomer een nieuw Tijdschrift.nl kunnen lanceren dat zich in tests al bewezen heeft.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- PostNL lanceert decemberzegels met... 18-11-2024
- G-Star en Museum Rembrandthuis... 31-10-2024
- Suite702 creëert kunstige campagne... 28-10-2024
- BNO lanceert mission statement AI25-10-2024
- Nathalie van Sasse van Ysselt is... 20-10-2024