Febo zet fan centraal in Febo Late Night

  • Food-en-retail
  • 30 mei 2018 @ 15:29
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingBelow the lineFood

Even konden Febo-fans genieten van een minuut 'FeboFame'. In de vestiging in de Leidsestraat was een live-stream actief vanuit een luikje in de automatiek.

De dag erna was er ook een live-stream vanuit de Febo bij de Johan Cruyff Arena, voor het concert van de Toppers. Door dit luikje was via de stream een avond stappen in Amsterdam te zien, door de ogen van een Febo. Voorbijgangers konden antwoord geven op een vraag. De vaak hilarische antwoorden werden rechtstreeks uitgezonden op de Facebook pagina van Febo. Zie ook de video hieronder. Van beide live-momenten werd ook een compilatie-film gemaakt met de hoogtepunten die vanaf vandaag online staat op alle kanalen van Febo. 

Met deze nieuwe actie zet Febo de fan centraal, een concept dat in een recent ander social concept (‘De Fan van de Maand’), volgens het haute friture-annex foodmerk in gang werd gezet. Betrokken bureau is Natwerk.
(PvWK)




Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken