[podcast] Crunch #7: Foodretail meets Foodservice
- Food-en-retail
- 15 mrt 2019 @ 12:00
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - WinkelenMarketingInterview
- 15 mrt 2019 @ 12:00
- Redactie Food en Retail
In de podcast serie Crunch interviewt journalist Marcus Polman movers & shakers uit de wereld van food en marketing. Met vandaag foodexpert en marktonderzoeker Jan Willem Grievink, directeur van het Food Service Instituut Nederland.
Hij is mede-organisator van het congres Foodretail meets Foodservice dat onlangs werd gehouden. Met een keur aan topsprekers van Alibaba tot Thuisbezorgd tot Picnic. Polman bespreekt met Grievink de opkomst van platform-economie en het fenomeen van blurring.
Je hoort in deze uitzending:
* Hoe de werelden van de supermarkt en foodservice steeds meer naar elkaar toegroeien
* Wat de impact is van de fenomenale groei van thuisbezorgdiensten in food
* En wat we mogen verwachten van partijen als Amazon, Alibaba, PicNic, Allerhande Kookt en andere spraakmakende initatieven die de Nederlandse foodmarkt in beroering brengen.
Crunch is een co-productie van culinair journalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau.
(PvWK)
Beluister de podcast via Soundcloud hier onderop!
EERDERE UITZENDINGEN
[podcast] Crunch #1 - Fish Tales
[podcast] Crunch #2 - De Hippe Vegetariër
[podcast] Cruch #3 - Hiske Versprille en culi-recensies
[podcast] Cruch #4 - W-Hotel en de hotelmarkt in 020
[podcast] Crunch #5 - Foodstart ups hebben de toekomst
[podcast] Crunch #6 - bestseller-chef Yotam Ottolengi
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- food
- #7
- Marcus POolman
- onderzoek
- know how
- Jan-Willem Grievink
- Food Service Instituut Nederland
- kennis
- shopper
- podcast
- kanalen
- trends
- Crunch
- HPB
- retail
- food
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe spaaractie Jumbo speelt in op producten Van Dichtbij
- Today is Greenday combineert gezond - gewild en betaalbaar
- [onderzoek] 'Beperkt aantal retailers echt onderscheidend'
- [marketeer 215] Marlies van Iterson - founder & director Pineut
- Pringles lanceert nieuwe campagne in samenwerking met Super...
- [column] Van traditie naar transformatie: duurzaamheid in de...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Droste-effect mogelijk ten einde05-02-2025
- 'Nederlandse eiwittransitie kan en... 05-02-2025
- Eduard Verbaarschot van Duinrell:... 05-02-2025
- Fanta en Xbox laten gamers spelen... 03-02-2025
- Van Munster opvolger Van der Ent als... 03-02-2025
- [marketeer 215] Marlies van Iterson... 31-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day