Zeeman bedankt trouwe fans met jubileumcollectie
- Food-en-retail
- 2 sep 2022 @ 09:17
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Inspiratie
- 2 sep 2022 @ 09:17
- Ryan Baij
Fans van Zeeman worden beloond met hun favoriete klassiekers. De retailer viert 12,5 jaar fancollectie met de terugkeer van enkele bijzondere actieproducten.
Het gaat om producten als de iconische gele boxer, badslipper, joggingpak of hoodie . Alle items komen in de opvallende geel blauwe kleuren of met het Zeeman logo groot afgebeeld. En Zeeman’s cultheld Koos (matroos) is speciaal voor dit feestje ook voor heel even terug op nieuwe sweaters, pyjama’s en dames sportondergoed. De items zijn te krijgen in de webshop.
Zeeman heeft met zijn producten en acties, denk bijvoorbeeld ook aan de trouwjurk, in de loop der jaren een fanbase opgebouwd. Door het creëeren van deze customer engagement heeft het bedrijf heeft ook het afgelopen jaar nog diverse marketingprijzen gewonnen, waaronder zilver bij de Esprix 2022, een SAN Accent en een gouden Effie in 2021.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Blokker failliet verklaard door Rechtbank Amsterdam
- Kruidvat voor tweede keer ABN Amro Retailer of the Year
- Nieuw winkelconcept Bever wil retail en consumptie herdefiniëren
- Lidl lanceert een met Coca-Cola rivaliserende kersttruck
- Oot Granola in zee met Yvette van Boven
- CMO in het diepe: Bram van IJsel Smits van De Koffiejongens
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Kerst 2024: De etalages van de... 19-11-2024
- HQ voormalige ijsdivisie Unilever... 18-11-2024
- 187 AH to gos vieren verjaardag15-11-2024
- Dr. Oetker bakt voor Stichting... 15-11-2024
- CMO in het diepe: Bram van IJsel... 14-11-2024
- Blokker failliet verklaard door... 13-11-2024