Barbie bundelt krachten met Funda en Bol.com voor verkoop Droomhuis

Barbie bundelt krachten met Funda en Bol.com voor verkoop Droomhuis
  • Food-en-retail
  • 9 nov 2022 @ 15:15
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • BrandingDoelgroepen

De verkoopleus op Funda: 'Aanschouw dit speelse Droomhuis met gunstige vierkantemeterprijs!' Deze nieuwbouwwoning is typisch ingericht door de huidige bewoner, die niemand minder is dan Barbie.

Het Funda-platform laat alle bijzonderheden zien en verkooppartner bol.com heeft ervoor gezorgd dat elk detail van het Droomhuis tot zijn recht komt.

Een villa met een verkoopprijs van minder dan een half miljoen euro, volledig losgekoppeld van het gasnet en verkocht zonder koperskosten maakt het Barbie Droomhuis volgens producent Mattel precies wat de volgende generatie zoekt. 'Het huis is gunstig gelegen aan Malibu Way 219, in een kindvriendelijke buurt en om deze droom van een huis in de schijnwerpers te zetten, ging Barbie een samenwerking aan met Funda en Bol.com. Als je de deur van Barbie's Droomhuis opent, ontdek je onbegrensde mogelijkheden die de creativiteit van de nieuwe eigenaren ten goede zullen komen.'

Eerder dit jaar introduceerde Barbie haar nieuwste campagne, 'Barbie Dreamhouse: '60 Years of Giving Dreams a Home', waarin de unieke jubileumactivaties worden gevierd die getimed zijn aan het jaar waarin het merk 60 jaar bestaat. 'Hoe leuk is het dat een merk op speelse en creatieve wijze hun product aan ons koppelt', vertelt Feiko Backhaus, B2B marketeer bij Funda aan MarketingTribune. 'Deze samenwerking is de ideale basis voor een unieke campagne en dat maakt het reclamevak zo leuk.'
Het volledig ingerichte Barbie Droomhuis is 109 cm hoog en 104 cm breed en staat garant voor eindeloos speelplezier met tien binnen- en buitenspeelruimtes, een aanpasbare inrichting en meer dan vijfenzeventig onderdelen om je eigen stijl en verhalen te creëren. 'Nieuwsgierig geworden naar wat het huis van je dromen zou kunnen zijn? Neem dan hier een kijkje', tipt Mattel nog.
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken