Pringles lanceert nieuwe campagne in samenwerking met Super Mario

Pringles lanceert nieuwe campagne in samenwerking met Super Mario
  • Food-en-retail
  • 23 jan 2025 @ 08:22
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

In 2025 wordt Super Mario Bros 40 jaar en de onder gamers geliefde snack Pringles is een samenwerking aangegaan voor een campagne geïnspireerd op de gamingcultuur uit de jaren negentig. Daarnaast daagt Pringles fans uit om de limited edition Mystery-smaak te raden met kans op een Nintendo-console en Nintendo-punten.

Jacky van Dijk, Brand Manager Pringles Benelux: ‘Wetende dat Pringles een populaire snack is onder gamers, springen we in op de huidige jaren negentig-nostalgietrend door samen te werken met de iconische videogamefranchise Super Mario. Hiermee brengen we een generatie gamers terug naar die magische eerste ervaringen die hun passie voor gaming hebben aangewakkerd. Net zoals Super Mario-games boordevol verrassingen, verborgen functies en spannende ontdekkingen zitten, nodigt Pringles gamers uit om de limited edition Mystery-smaak te raden. Zo maak je kans op een Nintendo Switch-prijzenpakket en Nintendo-punten. Met deze samenwerking versterkt Pringles zijn positie als dé onmisbare snack voor gamers!’

Nanny Kuilboer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken