G-Star laat topturner nieuwe collectie showen

G-Star laat topturner nieuwe collectie showen
  • Media
  • 3 sep 2024 @ 17:08
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

G-Star werkt graag met ‘s werelds beste talenten uit onconventionele disciplines, waarbij het denimmerk naar eigen zeggen ‘ altijd de grenzen van creativiteit opzoekt.’

In de nieuwe campagne toont de Olympische medaillewinnaar Rhys McClenaghan op ritmische wijze zijn moves op het voltigepaard, waarmee de 2024 herfstcollectie van het modemerk wordt gepresenteerd. Het resultaat is volgens G- Star een krachtige combinatie van ritme, beweging, kunst en product.

‘Ik heb turnen altijd gezien als een kunstvorm, net als fashion. De samenwerking met G-Staris een boeiende kans om deze werelden samen te brengen. Het idee om mijn sport uit te voeren in denim is iets wat ik nooit had kunnen bedenken, maar het blijkt een perfecte match, aldus kanpioen Rhys McClenaghan

Er al eerder verrassende combi’s te zien zoals het partnership uit 2010 met wereldkampioen schaken Magnus Carlsen. ‘Bij G-Star houden we van onverwachte combinaties, verrassen en dingen anders doen. Daarbij laten we ons inspireren door werelds beste talenten uit allerlei verschillende disciplines, ‘ zegt Gwenda van Vliet, Chief Brand Officer G-Star.

De Ierse turner is ‘s werelds beste atleet op het voltigepaard, en zet met zijn oefeningen nieuwe standaarden in de wereld van gymnastiek. Tijdens de Olympische Spelen van 2024 in Parijs, bevestigde McClenaghan zijn dominantie nog eens door de gouden medaille te winnen op het onderdeel voltige. Naast zijn Olympische overwinning, is Rhys ook tweevoudig en regerend wereldkampioen (2022 en 2023) en is hij de huidig Europees kampioen met titels in 2018, 2023 en 2024.

Credits

Agency                                            longstoryshort®

Creatives                                        Joris Kuijpers & Tamara Pruis

Producers                                       Vanessa Janssen & Fione van Wijk

Athlete/Artist                                 Rhys McClenaghan

Fotograaf                                        Rob Rusling

Production company:                Stink Films

Director                                           Felix Brady

DOP:                                              David Foulkes

Executive producer                     Blake Powell         

Producer                                        Maddy Perkins

Stylist                                             Alexander Gabriel

Muziek                                           Ambassadors Berlin

Sound design                                Public Audio

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken