Programma “Trap Er Niet Influencer” onderzoekt trends en effecten social media
- Media
- 3 sep 2024 @ 14:30
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 3 sep 2024 @ 14:30
- Michiel van Zaane
In de nieuwe achtdelige televisieserie ‘Trap er Niet Influencer’ van omroep PowNed onderzoeken presentatoren Filemon Wesselink, Mark Baanders, Vera Verzijl en Sarah Bakker verschillende trends en invloeden van social media.
Denk je echt dat je in één dag rijk kan worden door wat trucjes van een zelfverklaarde influencer? Ze beloven gouden bergen, maar hoe zit het nu echt? Van holistische genezers die beweren kanker te genezen met handoplegging, veel te dure ongezonde cosmeticaproducten tot chirurgische ingrepen in de bezemkast.
In de eerste aflevering duiken de presentatoren in de wereld van de mannen. Andrew Tate en vooral zijn Nederlandse adepten roepen mannen op om “echte” kerels te worden, terwijl ze vrouwen devalueren. En hebben natuurlijk het antwoord. Kun je werkelijk je testosteron boosten of is het klinkklare onzin?
Andere afleveringen richten zich op verschillende invloedrijke trends op social media. Zo onderzoekt het programma de impact van beauty-influencers op meisjes die al op jonge leeftijd dure beautyproducten gebruiken. PowNed stapt in de wereld van FinFluencers die beloven dat je snel rijk kunt worden, maar wat is de realiteit? Daarnaast worden de risico’s van goedkope cosmetische ingrepen, de opkomst van de online supplementenmarkt en de groeiende invloed van christelijke en spirituele influencers onder de loep genomen.
‘Trap Er Niet Influencer’ is vanaf woensdag 11 september wekelijks te zien om 21:10 op NPO 3.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Column Top 5-TikTok-trends: Bye bye B&B, patatje hagelchup en...
- BNR start nieuw radiostation: BNR Business Beats
- G-Star laat torturner nieuwe collective showen
- Programma “Trap Er Niet Influencer” onderzoekt trends en...
- Ekdom organiseert welkomstfeest voor luisteraars Radio Veronica
- TV-reclamemarkt daalt tot 426 miljoen in eerste helft 2024
Laatste Nieuws
- PXR geeft tijdschriften Hearst uit13-09-2024
- Boekenbranche exposeert tegen... 12-09-2024
- Martha Riemsma nieuwe algemeen... 11-09-2024
- Slimste mens meest bekeken, laat... 11-09-2024
- EssenceMediacom wint pitch ABN Amro09-09-2024
- BNR start nieuw radiostation: BNR... 06-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing