Adobe kiest Dentsu Creative als global agency

Adobe kiest Dentsu Creative als global agency
  • Bureaus
  • 3 okt 2024 @ 17:09
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Adobe heeft Dentsu Creative gekozen als mondiaal contentbureau voor zijn Digital Media Business (DMe).

Samen zullen Dentsu Creative, Tag Worldwide en Adobe in hun campagnes vooral de focus leggen op personalisatie dankzij een heuse Gen AI-content productie. Dentsu Creative zal het eerste zogenoemde ‘Glocal’ go-to-market-model van het bedrijf gaan inzetten in de regio’s Amerika, EMEA, APAC en Japan.

Dentsu Creative gaat ook product- en releasemarketing en lokale campagnes maken voor B2B- en B2C-producten en -diensten van Adobe. ‘Als creatief team dat al lang vertrouwt op de producten en diensten van Adobe, is deze nieuwe samenwerking op zoveel manieren betekenisvol,’ aldus Abbey Klaassen, Global Brand President van Dentsu Creative. ‘We krijgen energie van de visie van Adobe om de wereld te veranderen door middel van gepersonaliseerde ervaringen, en dit heeft ons ertoe aangezet om transformatief denken en creativiteit in elke interactie te brengen. Nu zijn we klaar om dat overal naar klanten te brengen via Adobe’s Digital Media Business.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken