[marketeer 209] Steven Kesler - co founder My Way

[marketeer 209] Steven Kesler - co founder My Way
  • Food-en-retail
  • 4 okt 2024 @ 08:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • KlantenCommunity

Voor deel 209 van onze successerie [marketeer] spreken we deze week Steven Kesler, over de marketing van My Way. Dit merk wil parkeren herdefiniëren door gegarandeerde en goedkopere plekken aan te bieden via de app, gebruikmakend van ongebruikte plekken van bedrijven en hotels. '30% van het verkeer in binnensteden zoekt een parkeerplek.'

Stel jezelf graag even voor. En hoe ben je op deze positie gekomen?

'Mijn naam is Steven Kesler, ik ben 35 jaar en medeoprichter van My Way. Ik heb de opleiding Communicatie & Multimedia Design afgerond in Maastricht, waar ik ook mijn medeoprichters Pieter en Sander heb leren kennen. Mijn vader vond dat ik eerst werkervaring moest opdoen voordat ik zelf een bedrijf zou starten. Met dat advies op zak begon ik mijn carrière bij FarmCamps logeren bij de boer. En via pensioenfonds Brand New Day kwam ik uiteindelijk in de fintech bij Ohpen terecht. Bij deze drie bedrijven heb ik op verschillende gebieden gewerkt, van het aansturen van de marketing tot het managen van een team van developers.

In 2017 hebben we samen het bedrijf opgericht, ons eerste businessplan opgesteld en verder ontwikkeld. In eerste instantie was het idee om de AirBnB van parkeren te worden en bij mensen thuis lege parkeerplekken te verhuren. Echter, om het parkeerprobleem op te lossen moesten we al snel anders denken. We gingen op zoek naar locaties met veel parkeercapaciteit en maken gebruik van de momenten dat zij leeg staan. Op die manier herdefinieert My Way parkeren door gegarandeerde en goedkopere plekken aan te bieden via een gebruiksvriendelijke app, gebruikmakend van ongebruikte plekken van bedrijven en hotels. Met My Way kun je vooraf parkeerplaatsen reserveren, wat je de zekerheid geeft van een parkeerplek zonder rondjes te hoeven rijden.

Omdat we als founders alle drie verschillende studieachtergronden hebben, zijn onze rollen op een organische manier verdeeld. Met mijn achtergrond in marketing en technische kennis van websites en apps, was het al snel duidelijk dat ik de eindverantwoordelijkheid voor onder andere marketing op mij zou nemen.'

Wat vind je mooi aan het marketingvak?

'Wat ik zo mooi vind aan marketing is dat het zowel belonend als uitdagend is. Je weet nooit precies wat het effect van een actie of campagne zal zijn, en dat maakt het vak dynamisch. Het is een kunst om de verschillende marketingkanalen zo samen te brengen dat ze elkaar versterken. Marketing voelt als een eindeloos spel waarin je altijd kunt blijven optimaliseren.

Het uiteindelijke doel is om de bezoeker binnen twee à drie seconden te overtuigen van je product. Dat lukt niet altijd, en we zijn vaker tegen de lamp gelopen. Maar juist dat proces van trial-and-error en daaruit leren, maakt marketing zo bijzonder.

Daarnaast – en dit is misschien wel het belangrijkste – biedt marketing me de ruimte om creatief los te gaan. Soms lijkt niets te gek, en vaak zijn het alleen de marketingbudgetten die de grenzen bepalen. Uiteindelijk moet marketing ook winstgevend zijn, wat voor een startup soms lastig te meten is over alle kanalen.'

My Way heeft een nieuwe brand propositie. Kun je de achtergrond hiervan doorlopen en bespreken?

'Toen we in 2017 begonnen met ons idee, bedachten we zelf de naam "Vicky". We noemden het al die tijd “onze app” of “de oplossing,” maar op een gegeven moment voelde we dat het tijd was voor de volgende stap. We wilden afwijken van de al veelgebruikte namen met “park” erin en een ander geluid laten horen. Daarnaast voorzagen we dat je in de auto de telefoon niet meer vast zou mogen houden, dus moest de app gemakkelijk via voice control op te roepen zijn. We hadden toen al ambities over de grens, dus de naam moest internationaal hetzelfde worden uitgesproken en geschreven. In die tijd werden Felyx, Siri en Alexa populair, dus dachten wij: waarom niet een naam zoals… Vicky? Zo werd Vicky, jouw persoonlijke parking assistente, geboren.

Vicky heeft enorm geholpen in de eerste fase van ons bedrijf. Het hielp ons de markt op een leuke manier te betreden en onze parkeeroplossing met een aansprekende naam aan te bieden. Echter, ons platform is verder gegroeid naar meer mobiliteitsoplossingen, en we zochten een nieuwe merknaam die onze propositie beter kon overbrengen. My Way kwam op ons pad en dat bleek een schot in de roos. Het benadrukt de gehele reiservaring, niet alleen het parkeren. Een totale reisbeleving die je van je luie stoel tot aan jouw belangrijke afspraak met één app kan volbrengen.'

Wat gaan we hiervan merken?

'De app en website hebben een volledig nieuw uiterlijk gekregen. Daarnaast zijn de functionaliteiten binnen de app breder geworden dan alleen parkeren. Met de nieuwe My Way app tonen we jouw volledige reis en adviseren jou in de beste parkeerkeuze. Dit kan betekenen dat je een stukje met de metro moet, maar dan parkeer je wel 40-50% goedkoper.'

Kun je ingaan op de samenwerking My Way x EasyPark? Waarom? Gebouwd op welke marketinginsight?

'Wij zien onszelf als de verbinder tussen de gebruiker, de parkeerlocatie en alle andere partijen die een parkeerprobleem ervaren. Als je koppelt met ons platform, verbinden wij je met alle voor parkeren relevante partijen en samenwerkingen. Meer traffic nodig? Wij koppelen je locatie aan EasyPark en onze eigen community.

Toevallig delen EasyPark en My Way eenzelfde doel en dat is parkeren zo eenvoudig mogelijk maken. En ons doel is om de auto van het straatbeeld te doen verdwijnen. Door EasyPark gebruikers bij onze locaties achter een slagboom te parkeren dragen we nog extra bij aan dat doel. En ondertussen genieten de EasyPark gebruikers van de parkeerervaring die de My Way locaties te bieden hebben.'

Krijgt dit partnership nog een vervolg in marketingcampagnes?

'Wij proberen met al onze succesvolle partnerships een doelgerichte campagne te lanceren. Dit verschilt van een landingspagina op elkaars website tot een volledige out of home campagne op de reclame beeldschermen in de grotere steden. Samen met EasyPark willen we de campagnes een significante zwaarte geven. De reden hiervoor is dat we eenzelfde communicatie doel hebben. Parkeren moet gemakkelijker, goedkoper en toegankelijker worden voor iedereen.'

Doen jullie dit met behulp van een bureau ook? Bevalt dit?

'Voordat Baas Amsterdam en Fitzroy in beeld kwamen, voerden we gerichte marketingcampagnes naar specifieke doelgroepen met een beperkt budget, samen met ons digital marketingbureau Whello. Whello ondersteunt ons al sinds de lancering van het bedrijf met onze marketingstrategie. Onze grootste uitdaging was om ons bewezen product op grote schaal in de markt te zetten. We hebben verschillende partijen vergeleken, en het portfolio van Baas Amsterdam sprong er direct uit. Hun rebelse aanpak en de ambitie om buiten de gebaande paden te denken, spraken ons enorm aan.
Baas Amsterdam introduceerde ons uiteindelijk bij Fitzroy, die ons heeft begeleid bij de rebranding van Vicky naar My Way. Voor je het weet, werk je samen met drie verschillende bureaus, elk een expert in hun eigen vakgebied. Zonder Baas, Whello en Fitzroy zou My Way niet op het huidige niveau staan. Ik weet niet of externe bureaus voor elk bedrijf de juiste oplossing zijn, maar voor ons is het prettig dat we worden ondersteund in de marketing en de uitvoering van campagnes. Zo kunnen wij ons nog meer richten op ons product en de gezonde bedrijfsvoering.'

Hoe kijk jij door de My Way bril aan tegen retailmedia?

'Onze focus ligt erop om gebruikers naadloos door hun hele reiservaring te begeleiden. Retailmedia kan hierbij een rol spelen door het aanbieden van gerichte advertenties op plekken waar potentiële gebruikers zich bevinden, zoals e-commerce platforms of apps van andere mobiliteitsaanbieders. Dit stelt ons in staat om direct in te springen op hun parkeerbehoeften en biedt kansen voor conversies.

Daarnaast kan retailmedia ons helpen om de samenwerking met andere partijen, zoals EasyPark, te versterken door gezamenlijk campagnes te voeren via deze gerichte kanalen. Dit soort media helpt ons niet alleen om onze zichtbaarheid te vergroten, maar ook om de juiste boodschap op het juiste moment te communiceren naar een publiek dat klaar is om actie te ondernemen.'

Lopen de wegen niet vast? Moeten we juist niet allemaal op de deel-ebike springen?

'Steeds meer steden streven naar autoluwe of zelfs uitstootvrije zones. Dit is een complexe uitdaging, vooral omdat het Nederlandse wagenpark elk jaar met zo’n 120.000 voertuigen groeit. Uit onderzoek blijkt dat 30% van het verkeer in binnensteden bestaat uit auto’s die op zoek zijn naar een parkeerplek. Hoewel verschillende gemeenten experimenteren met nieuw mobiliteitsbeleid, blijft het hoofddoel duidelijk: de auto moet van de straat. Dit sluit perfect aan bij het doel van de My Way-app als het gaat om parkeren.

Met My Way stimuleren we bestuurders om slimme keuzes te maken door beschikbare parkeerlocaties en hun prijzen overzichtelijk op de kaart te tonen. Parkeerplaatsen aan de rand van de stad maken we voordeliger, wat automobilisten aanmoedigt om daar een plek te reserveren. Vervolgens biedt de My Way-app advies over het laatste deel van hun reis, de zogenaamde "last mile". Dit kan inderdaad betekenen dat ze dit laatste stuk afleggen met een deelfiets of e-bike.

Er zijn echter automobilisten die om bepaalde redenen in het centrum moeten parkeren. Voor hen biedt de app de meest efficiënte route naar een vooraf gereserveerde plek in een parkeergarage. Deze auto’s dragen daardoor niet bij aan het rondrijdende verkeer dat op zoek is naar een parkeerplaats, en ze staan niet op straat. Op deze manier helpen we het aantal auto’s op straat te verminderen en ondersteunen we steden in hun streven naar een schonere, autoluwe omgeving.'

Nog ander nieuws dat je wilt delen?

'We groeien razendsnel en zijn daarom hard op zoek naar nieuwe collega’s die samen met ons deze spannende reis willen maken. Of je nu stagiair bent en de handen uit de mouwen wilt steken, of een junior marketeer die zijn vers opgedane kennis in de praktijk wil brengen—wij hebben een plek voor jou. Dus, wil je deel uitmaken van onze geweldige startup My Way? Stuur ons een e-mail en stap aan boord. Het wordt een avontuur dat je niet wilt missen!'

tekst: Peter van Woensel Kooy | beeld: My Way

  • Meer info klik hier.
  • Voor eerdere hoogvliegers uit deze serie, scroll naar de linkjes hieronder


Indruk van het My Way portfolio

De 208 eerdere interviews uit deze serie
208. [marketeer 208] Paul Woltering - partner Woedend
207. [marketeer 207] Brenda Smith - director marketing customer experience AS Watson
206. [marketeer 206] Anne en Esther Vedder - founders Vedder & Vedder
205. [marketeer 205] Marc Vekemans - Head of Marketing bij Boldking
204. [marketeer 204] Els Dijkhuizen - cmo Heineken
203. [marketeer 203) Arina Abbring - Marketing Manager van NewForrest
202. [marketeer 202] Pauline Barendregt - creatief directeur Fatboy
201. [marketeer 201] Niels van den Bergh - oprichter MintBlue
200. [marketeer 200] Chiel van Leeuwen - hoofd D&C Bijenkorf
199. [marketeer 199] Thijs Ekelschot - international marketing director Velux
198. [marketeer 198] Valerie Vos, country business lead van The Vegetarian Butcher
197. [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur Philips
196. [marketeer 196] Patrick Kuijsters - CMO ABN Amro Nederland
195. [marketeer 195] Andrea Rigoni - ceo foodmerk Rigoni di Asiago
194. [marketeer 194] Glenn Balak: co-founder en CCO Menoki
193. [marketeer 193] Nikita Lensink - marketingdirector Thuisbezorgd.nl
192. [marketeer 192] Ilse van Loon - Brand & Communication Stoov
191. [marketeer 191] Robbert Jansen en Paul Falla - van Ideapreneurs
190. [marketeer 190] Mathieu Veldhuijzen - Grote Speelgoedboek Bol
189. [marketeer 189] Laura Simons - sr brand Koninklijke Peijnenburg
188. [marketeer 188] Andy Shovel: co-founder van This plantbased
187. [marketeer 187] Gavin Arm - founder en ECD Positivity Branding
186. [marketeer 186] Hans Vos - schrijver, schilder en artiest
185. [marketeer 185] Floris Smits - marketingmanager Optisport
184. [marketeer 184] Jill Snijder - founder Lepelclub
183. [marketeer 183] Melvin Klink - cd SpecialistenNet
182. [marketeer 182] Alessandro van de Loo - Vacanze col Cuore
181. [marketeer 181] Perzia Malayeri - designer fashionlabel Perzia.nl
180. [marketeer 180] Paula Jap Tjong - promotor Knuffel en Stoelyoga
179. [marketeer 179] Michelle Rienks - marketeer Univé
178. [marketeer 178] Flo van Haastrecht & Zoe van Helvoirt - BeeGrateful
177. [marketeer 177] Pascal Beeren- sterrenrestaurant De Bokkedoorns
176. [marketeer 176] Jeroen Verdenius- marketeer Vermaat Groep
175. [marketeer 175] Mieke van Vugt - bedenker van foodmerk OaYeah
174. [marketeer 174] Max Blom - medeoprichter kitesurfmerk Mystic
173. [marketeer 173] Raymond Wolf en Fritjof Terlingen - Wolf rijbewijsshop
172. [marketeer 172] Valentine van der Lande - Oot Granola
171. [marketeer 171] Cis Nijenhuis: co-founder van Witlof Skincare
170. [marketeer 170] Saskia Schuit - new business developer Waterdrop
169. [marketeer 169] Susan Houben - Head of Marketing van SodaStream
168. [marketeer 168] Raoul Nijlhof - oprichter en marketeer Luggage Care
167. [marketeer 167] Janina Jahns - marketeer bij Diageo
166. [marketeer 166] Olaf Ouwerkerk en Youri van Slingerland van Happy Trails
165. [marketeer 165] Bob Verlaat - marketeer Super73 e-bikes
164. [marketeer 164] Samantha Sowirono - co marketeer Klarna
163. [marketeer 163] Bing van der Lande - merkenbouwer Object Embassy
162. [marketeer 162] Julie Munneke - founder van Tiny Library
161. [marketeer 161] Janne van den Tweel - marketing coördinator QWIC
160. [marketeer 160] Esmée Clewits - oprichter YourDesq
159. [marketeer 159] Evelien de Vries - oprichter van MDV Europe
158. [marketeer 158] Andrea van Nieuwenhuizen - Head of Marketing Stox Energy Socks
157. [marketeer 157] Lindsay van der Looij - merkbewaarder van Bloy Institute
156. [marketeer 156] Celine Lokhorst - marketing manager Kamera Express
155. [Marketeer 155] Hans van der Eerden van De Raad van Buiten
154. [Marketeer 154] Coen de Kovel - cmo webshop Pluck
153. [Marketeer 153] Double Dutch sisters
152. [Marketeer 152] Fleur Runhardt en Roos Lindhout van House of Treats
151. [Marketeer 151] Jacqueline Seton-Jacobs (Seton’s Bakery) 
150. [Marketeer 150] Lena Cobelens van lounge- en sleepwear merk Le Olive
149. [Marketeer 149] Phil Vonk: 'Auto.nl is een lifehack'
148. [Marketeer 148] Ramon Beuk - chef, leraar en ondernemer over Wayooh
147. [Marketeer 147] Nathalie van den Hombergh over Own Your Space
146. [Marketeer 146] Bibi Janus van Juicebrothers
145. [Marketeer 145] Anna de Lanoy Meijer en Nina Poot over Anna + Nina
144. [Marketeer 144] Ella Fortuin koppelt personalities aan merken met Brands Connected
143. [Marketeer 143] Celapp Media scoort met b2b apps
142. [Marketeer 142] Pauline Cousseau: chief marketing officer oogmerk Polette  
141. [Marketeer 141] CMO Mick van Ettinger van The LiveKindly Collective
140. [interview marketeer 140] Iris Spronk over Webscraping Amsterdam
139. [interview Marketeer 139] Jasmijn Rijcken over marketingschip Eureka
138. [interview Marketeer 138] Felice Uiterwijk van Fairtrade Original over jackfruit
137. [interview Marketeer 137] Mark de Lange, ceo en founder van Ace & Tate
136. [interview Marketeer 136] Milo Borghans - Blyck Leckerneyen
135. [interview Marketeer 135] Bernadette Kooijman - startup No Fairytales
134. [interview Marketeer 134] Martijn Roordink, CEO en co-founder van Spaces
133. [interview Marketeer 133] Willem Kors & Marleen de Haan - marketeers Poeder Pret
132. [interview Marketeer 132] Olaf van Gerwen - oprichter Chuck Studios
131. [interview Marketeer 131] Miriam Mieras, Neeltje en Bob - Employity Recruitment
130. [interview Marketeer 130] Edward Hissink - cmo Fresh-R
129. [interview marketeer 129] Ron Beckers - oprichter Joe Merino
128. [interview Marketeer 128] Thomas Gesink- cmo bij Stadsbrouwerij De Prael
127. [interview Marketeer 127] Michiel Reinoud - managing director MBRC en Charity Gifts
126. [interview Marketeer 126]  Renée Cohen - Stromma Nederland
125. [interview Marketeer 125] Arjen van den Hof - eigenaar Vondel Hotels
124. [interview Marketeer 124]  Jos van Mil - bedenker Tommies en md Greenco
123. [interview Marketeer 123] Sandra Alvarez - foodinfluencer en kookboekschrijver
122. [interview Marketeer 122] Jeroen de Bos - commercial director Mepal
121. [interview Marketeer 121] Joseph Constanty - marketing director NIU
120. [interview Ondernemer 120] Stefaan Mouradian en Steven Boelens - Baunat juwelen
119. [interview Ondernemer 119] Antonie Reichling - Reichling Strategisch in Kwaliteit
118. [interview Ondernemer 118] Jacinta Bokma en Joyce Pherai van CookingToday.nl
117. [interview Ondernemer 117] Sven Dirkzwager - general manager MyCOOKS
116. [interview Ondernemer 116] Hubrecht Duijker - wijnschrijver
115. [interview Ondernemer 115]  Frans Story - directeur Van Boxtel hoorwinkels
114. [[interview Ondernemer 114] Olivier Wegloop - cmo gevogeltebedrijf Kipster
113. [[interview Ondernemer 113] Cor Jansen - oprichter en cmo Kooc kant-en-klaar
112. [interview Ondernemer 112] Olaf Ouwerkerk - bedenker van Rotterdammertjes 
111. [interview Ondernemer 111] Marijke de Laat en Joris Landa - Bouillon Brothers
110. [interview Ondernemer 110] Jaco Pieper - oprichter en marketeer Koupe ijs
109. [interview Ondernemer 109] Sophie Heldens - country manager reBuy
108. [interview Ondernemer 108] Jochem Snels - oprichter / eigenaar Another Cookie 
107. [interview Ondernemer 107] Leendert Mulder - event expert Cannes en Cambodja
106 [interview Ondernemer 106] Henrietta Morrison - oprichter Lily’s Kitchen petfood
105. [interview Ondernemer 105] Sander van Bladel - marketeer Lesara agile retail
104. [interview Ondernemer 104] Jurryt van Arend, marketeer Doniger Fashion Group
103. [interview Ondernemer 103] Jaap Korteweg - oprichter De Vegetarische Slager
102. [interview Ondernemer 102] J.W. Kaldenbach& Edo Dijksterhuis - Bierrevolutie
101. [interview Ondernemer 101] Mark Vletter - oprichter telecomaanbieder Voys
100. [Ondernemer van de Week] Bénine Bijleveld - Benines Kitchen foodblog
99. [Ondernemer van de Week] Martijn Suister - Quandoo restaurantreserverings-portal
98. [Ondernemer van de Week] Marjolein in 't Veld - fashionbrand Marjolein Elisabeth
97. [Ondernemer van de week] Esther Weissman - Esthers Cookery
96. [Ondernemer van de Week] Margreet Leppink en Santje Kramer - app Rambler 
95. [Ondernemer van de Week] Tijno Verkerke - Brand Activation manager 24Kitchen
94. [Ondernemer van de Week] Sarah Smit - oprichter Stina Woods 
93. [Ondernemer van de Week] Erik van de Langemheen - oneQ smart outdoor cooking 
92. [Ondernemer van de Week] Elant Wijtman - marketeer Oedipus Brewing 
91. [Ondernemer van de Week] Marjan Reitsma - hoofd marcom Koninklijke Auping
90. [Ondernemer van de Week] Freek Padberg - mede oprichter Grapedistrict
89. [Ondernemer van de Week] Bernd Damme - oprichter juwelenhuis House of Eléonore
88. [Ondernemer van de Week] Hannah Vreugdenhil - food delivery service DoorMeal
87. [Ondernemer van de Week] Pieter Teekens - oprichter Beef & Burgers en Friet Fjieuw
86. [Ondernemer van de Week] Laurens Claassens - mede oprichter V2C Dutch Dry Gin
85. [Ondernemer van de Week] Olaf van Rijn - Choco Taste Box
84. [Ondernemer van de Week] Enzo Kleijn - initiator streetfoodfestival Yummya
83. [Ondernemer van de Week] Remko Hol en Olivier Nipshagen - Olijck worsten
82. [Ondernemer van de Week] Rob van Rozendaal - The Music Marketeers
81.[Ondernemer van de Week] Kevin de Roos - dga en bedenker Tante Nel Rotterdam
80. [Ondernemer van de Week]  Marieke van Beijnum en Willemijn van Dijk - Borrelplateau
79. [Ondernemer van de Week] Alec Boswijk - oprichter Alchemist Garden en CvE
78. [Ondernemer van de Week] Van der Will, De Vries en Bakhtiar - oprichters Jajem 
77. [Ondernemer van de Week] Maarten van den Biggelaar - oprichter Manyguide 
76. [Ondernemer van de Week] Iris Weges - consultant Female Health Company
75. [Ondernemer van de Week] Clara de Nijs - dga en founder Clara's Champagnes 
74. [Ondernemer van de Week] Sebastian Brokmann - co-founder Fruitful Office
73. [Ondernemer van de Week] Saira Mamadeus - drijvende kracht Hennep Burger
72. [Ondernemer van de Week] Mark Boekraad - mede-oprichter ShirtsofHolland  
71. [Ondernemer van de Week] Merel Wildschut en Jamie van Zijl - De Groene Meisjes 
70. [Ondernemer van de Week] Marij Peeters en Theo Peeters - Het Raadhuys
69. [Ondernemer van de Week]  Kitty Smeeten& Th. de Groen - Hands Off My Chocolate
68. [Ondernemer van de week] Caroline Glasbergen - 'Fitshe' female sportshakes
67. [Ondernemer van de Week] Roy Liezen - marcom expert Afosto retail systemen 
66. [Ondernemer van de week] Yves Viegen - marketeer Foodtube 
65.[Ondernemer van de Week]  Jop van de Graaf - oprichter SLA restaurants 
64. [Ondernemer van de Week] Christian Clerx - oprichter online cityportals CityZapper
63. [Ondernemer van de Week] Daniëlle Duit & M. Lauret - bierbrouwerij Duits&Lauret 
62. [Ondernemer van de Week] Lennard ter Hall - oprichter Slow Escargots 
61. [Ondernemer van de Week] Stefan vd Ven, Patric Brinkman & Ton Verhoeven - Exota
60. [Ondernemer van de Week] Carin Frijters en Femke Cuijpers - RetailTheater
59. [Ondernemer van de week] Herbert en Yvonne Nijland - kaas Landgoed Kaamps
58. [Ondernemer van de Week] Gretske de Jong - winkelmanager bij Scheltema
57. [Ondernemer van de Week] Yvonne Roos - uitvaartbegeleider Charon 
56. [Ondernemer van de Week] Ingmar Berkhout - drijvende kracht Digusti
55. [Ondernemer van de Week] Steven van Dorp - oprichter en vlogger InDePaskamer.nl
54. [Ondernemer van de week] Wendy van Mourik -  eigenaar van De Paarse Keizerin
53. [Ondernemer van de Week] Huub van de Lang - oprichter Bandit Diervoeding 
52. [Ondernemer van de Week] Caroline van der Lande en Nikki Wiesman - de Buurtboer
51. [Ondernemer van de Week]  Dennis van Essen - oprichter Taza Chocolate 
50. [Ondernemer van de Week]  Matijn Wijn en Juliëtte de Wilde -  Oestercompagnie 
49. [Ondernemer van de Week] Eline van de Ven - sales manager Pavino Sgroppino
48. [Ondernemer van de Week] Lisette Kreischer - oprichter The Dutch Weed Burger
47. [Ondernemer van de Week] Peter Duijvestijn - Ovengedroogde Hollandse Tomenades
46. [Ondernemer van de Week] Jaap van Oort - strategy director Digitas bouwer Vertu
45. [Ondernemer van de Week] Nynke ten Napel - founder Store for Brands
44. [Ondernemer van de Week]  Michel Wildenborg - directeur HEKS’NKAAS
43. [Ondernemer van de Week] Djemilah Dalhuisen - media en content ING retail
42. [Ondernemer van de Week]  Saskia de Knegt  - oprichter Worlds of Opportunities
41. [Ondernemer van de week] Frederike Versloot - manager communicatie ICS 
40. [Ondernemers van de Week] Linda Hartman&Brigitte van der Loo - Koffiejuffrouw
39. [Ondernemer van de Week] May-Britt Mobach - hoofdredacteur Amayzine.com
38. [Ondernemer van de Week] Rogier Leopold en Diederik van Gelder - Bilder&De Clercq
37. [Ondernemer van de Week] - Rob van Holstein - projectleider the Dutcheese
36. [Ondernemer van de Week] Abdelaziz Aouragh - founder en ceo El Asira cosmetica 
35. [Ondernemer van de Week] Bob Vrisekoop - managing director bij VMM Concepts
34. [Ondernemer van de Week] Kim Harmsen - marketing director SuperTrash
33. [Ondernemer van de week] Remko Been - omnichannel & marketing Storelink 
32. [Ondernemer van de Week ] Kaji But - directeur Sea Palace
31. [Ondernemer van de Week] Hein Raijmakers - marketing directeur Riedel
30. [Ondernemer van de Week] Rik Vegter - DGA Greendaddy
29. [Ondernemer van de Week] Kirstin Hanssen en Fidessa D. van Leeuwen - Zoete Zin
28. [Ondernemer van de Week] Jan Kienhuis - Vondelpark Vrienden / ceo Epiphany
27. [Ondernemer van de Week] Jochem Keune - marketeer Urban Cacao
26. [Ondernemer van de Week] Vincent Blokland - brandmanager Holy Soda en Sourcy
25. [Ondernemer van de Week] Marjanne Manders - manager marcom Mojo Concerts
24. [Ondernemer van de Week] Arne Altmann & Hubert Nieuwendijk - Le Pain Quotidien
23. [Ondernemer van de Week] Hans Balmaekers - marketeer Cafe Style
22. [Ondernemer van de week] Maud van Alphen - brand manager Union 
21. [Ondernemer van de Week] Thomas Gribnau - portfolio director FrieslandCampina
20. [Ondernemer van de Week] Maurice Kroon - co founder Yippie!
19. [Ondernemer van de Week]  Jeroen Stirnberg - marketing manager Ferrero
18. [Ondernemer van de week] Reinier Steures - marketingstrateeg Brusco wijn
17. [Ondernemer van de Week] Jerome Orlemans – E-commerce manager O'Neill
16. [Ondernemer van de Week] Evelien Emondts en Merel Groenenboom - Kiyoko lipbalm
15. [Ondernemer van de week] Merijn Everaarts- cmo Dopper drinkflessen
14. [Ondernemer van de Week] Sascha Tulp - DGA Anti-models
13. [Ondernemer van de week] Niels Verhoeven - NBD manager Blogmij
12. [Ondernemer van de Week] Gina Provó Kluit – oprichter Ffrash
11. [Ondernemer van de Week] Riens Meijer – schrijver
10. [Ondernemer van de Week] Marcel Joosten - directeur M&I Ad van Geloven (Mora)
9. [Ondernemer van de Week] Rogier van Camp - DGA Leapp
8. [Ondernemer van de week] Gerlof Bouma - directeuir Engelsma Wijnia Autogroep
7. [Ondernemer van de week] Robbert de Jong – cmo Looije Tomaten
6. [Ondernemer van de Week] Rutger Anema – marketeer Allerhande
5. [Ondernemer van de Week] Kris Boon - oprichter Yixx.nl
4. [Ondernemer van de week] Sander Renkema - maker Ei love you campagne
3. [Ondernemer van de Week] Masha Kodden - CMO bij DTG
2. [Ondernemer van de Week] Tessa van Breugel – marketeer Doritos
1. [Ondernemer van de Week] Stephan Tieleman - founder en CEO 'fashioncheq

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken