VodafoneZiggo introduceert GigaNet

  • Online
  • 23 sep 2019 @ 10:40
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MobileCampagnes

Met de nieuwe naam GigaNet benoemt VodafoneZiggo het vaste en mobiele netwerk van beide merken. De introductiecampagne is vandaag van start gegaan en is te zien op tv, internet en sociale media.

De term moet de kracht van het gezamenlijke netwerk van Vodafone en Ziggo benadrukken, aldus directeur consumentenmarkt Marcel de Groot. 'Mensen, bedrijven en apparaten zijn steeds meer met elkaar verbonden. Daarmee groeit de behoefte dat iedereen snel en betrouwbaar data kan uitwisselen. VodafoneZiggo anticipeert op nieuwe technologieën en bouwt aan een innovatief netwerk. Onze techniek is slim, stabiel, snel en klaar voor de toekomst.'

Vodafone en Ziggo zijn in 2017 samengegaan. De Groot: 'Sindsdien communiceren wij afzonderlijk met beide merken, waarbij de focus ligt op onze producten en de kracht van onze netwerken. Om nog krachtiger over onze netwerken te communiceren, lanceren we nu één overkoepelende netwerknaam: GigaNet.'

VodafoneZiggo werkte voor deze campagne samen met zijn vaste partner WPP. MediaMonks tekende voor de videoproductie.

Ga voor meer informatie naar de website.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken