Lexus partner ABN Amro Open

Lexus partner ABN Amro Open
  • Sponsoring
  • 26 jan 2024 @ 12:26
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Lexus is de nieuwe Official Car Supplier van het ABN AMRO Open tennistoernooi in Rotterdam. Tijdens het toernooi komen verschillende geëlektrificeerde Lexus-modellen in actie voor het vervoer van spelers en officials.

Ook kunnen de bezoekers voor het eerst kennismaken met de nieuwe Lexus LBX.

Met het nieuwe partnerschap breidt Lexus de betrokkenheid bij de tennissport verder uit. Eerder werd Lexus al de Official Automotive Partner voor de ATP Tour. Na de toernooien in Montpellier en Marseille is het ABN AMRO Open het derde ATP-toernooi van 2024. Tijdens het toernooi komen zes van de top-10 spelers in actie.

Dirk Jan van der Woude, directeur van Lexus Nederland (op foto r.): ‘Ik ben trots dat we met Lexus de Official Car Supplier van het ABN Amro Open zijn. Hiermee versterken we het internationale partnership dat Lexus heeft met de ATP Tour. Het ABN Amro Open is een van de meest innovatieve toernooien in de tennissport en past heel goed bij het merk Lexus. Innovatie, kwaliteit en vakmanschap staan bij Lexus voorop.’

Richard Krajicek, Toernooidirecteur ABN Amro Open (op foto l.): ‘Lexus is een merk dat altijd nog beter wil worden. Om die reden zijn we er trots op dat zij de mondiale verbintenis met de ATP Tour ook vertalen naar een samenwerking met ons. We kijken ernaar uit om met elkaar onze spelers op stijlvolle wijze naar Rotterdam Ahoy te vervoeren.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken