Nieuwe merkcampagne VVV Cadeaukaart: “Wat geef jij?”

Nieuwe merkcampagne VVV Cadeaukaart: “Wat geef jij?”
  • Bureaus
  • 12 nov 2024 @ 10:59
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De VVV Cadeaukaart claimt ‘het domein van geven’ met de nieuw merkcampagne “Wat geef jij?”

Het communicatie- en campagneconcept is gebaseerd op de herkenbare vraag die velen zich stellen bij een feestelijke gelegenheid: “Wat geef jij?” De door The Others ontwikkelde campagne laat zien dat geven in alle soorten en maten kan – van groot tot klein, en altijd met een persoonlijk tintje.

In het kader van de campagne zijn echte verhalen verzameld.  Deze verhalen, zoals een thuishulp die altijd er is en buren die altijd klaarstaan, vormen de kern van de campagne. Het gaat om de kracht van “onverwacht geven”. De campagne is op tv, de socials en online te zien én op straat en in de winkel.



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken