Vrumona kiest voor digitaal bureau DPDK

  • Bureaus
  • 14 jun 2016 @ 13:17
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodDigitaalCreatieInteractie

Creatief digitaal bureau DPDK gaat werken voor Vrumona. Het Rotterdamse bureau zal voor de lancering van een nieuw product op de Nederlandse en Belgische markt creatief digitaal werk ontwikkelen in de vorm van een website. De lancering van het product vindt deze zomer plaats.

DPDK viel vorige maand nog in de prijzen met werk voor Sense.info tijdens de Dutch Interactive Awards 2016. Het full-service creatief bureau is verantwoordelijk voor de creatie, strategie, technologie en productie van interactieve belevenissen en creatieve digitale platformen. Klanten zijn onder meer Peugeot, Grolsch, Ikea en Nationale Nederlanden. Diverse awards staan in de prijzenkast, zoals FWA’s, DIA's, Lovies Awards, Spin Awards, CSS Design Awards en een nominatie voor FWA's Agency of the Year.

Sinds 1968 is Vrumona onderdeel van Heineken N.V. Vrumona is een frisdrank fabrikant, een innovatief bedrijf met een assortiment dat bestaat uit gezondere en dorstlessende frisdranken voor iedereen. Met een gevarieerd merkportfolio van krachtige klassiekers en innovatieve producten speelt Vrumona in op de veranderende wens van consumenten. Met merken als Pepsi, Royal Club, Sourcy en Crystal Clear is Vrumona een belangrijke speler in de frisdrankmarkt.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken