Rode Kruis roept op tot saamhorigheid
- Bureaus
- 23 mrt 2020 @ 10:59
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesMaatschappijOutdoor
- 23 mrt 2020 @ 10:59
- Lucas Boon
Op diverse plekken in Nederlandse en Vlaamse steden hangen steigerdoeken van ruim 100m2 met daarop de tekst: let een beetje op elkaar. Het betreft een initiatief van Het Rode Kruis als antwoord op de huidige coronacrisis.
Foto: Rembrandtplein in Amsterdam.
De boodschap wordt via doeken en digitale schermen verspreid in Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Antwerpen en Gent. In iedere stad is de uiting vormgegeven in de eigen stadskleur.
De campagne is een initiatief van het Nederlandse Rode Kruis, Blowup Media, Natwerk, Disco Dolly, Big Impact en Maxtension. Reinier Steures, creative director van reclamebureau Natwerk, zegt: 'Overal in de samenleving ontstaan nu uitdagingen. Juist de creatieve industrie kan zich nu bewijzen door waar mogelijk te helpen met inventieve ideeën.'
Marieke van Schaik, algemeen directeur Rode Kruis, zegt: 'Elke dag weer merken we hoeveel mensen echt graag willen helpen om anderen bij te staan in deze moeilijke periode. Daarvoor kunnen ze nu terecht bij ons vrijwillige burgerhulpnetwerk Ready2Help, maar eigen initiatief is natuurlijk ook fantastisch.’
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Better Places lanceert online... 15-11-2024
- Boeien en binden met Workstuff14-11-2024
- Pearle focust op jongeren in nieuwe... 13-11-2024
- Campagne Artemis Academie promoot... 12-11-2024
- Nieuwe merkcampagne VVV Cadeaukaart:... 12-11-2024
- Portfolio UM12-11-2024