Movir lanceert nieuwe merkcampagne

  • Bureaus
  • 20 okt 2022 @ 09:49
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De campagne is direct ook de herpositionering van de verzekeraar. Movir verandert namelijk van aanbieder van arbeidsongeschiktheidsverzekeringen voor medische zelfstandigen tot een inkomensverzekeraar voor zelfstandig Nederland.

Een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van de 125 jaar oude verzekeraar volgens Dennis Loffeld, manager marketing & product bij Movir. ‘Zelfstandig Nederland is de motor van Nederland. Als die stilvalt, merken we dat allemaal. Daarom willen we ervoor zorgen dat deze belangrijke groep ondernemers lekker bezig blijft. Uiteraard ben je verzekerd bij arbeidsongeschiktheid. En je kunt als ondernemer rekenen op de beste begeleiding van onze specialisten.’

Het is een positieve insteek voor een product dat vooral nodig is op minder leuke momenten volgens Hugo van de Hoef, Creative Director van Kaliber die tekende voor de creatieve vertaalslag. ‘Movir is anders dan andere aov's - en dat moet je voelen. Het vernieuwde merk kreeg een eigentijds jasje en dito tone of voice. Zo sluit het beter aan op de doelgroep en op het optimisme dat Movir kenmerkt.’

De campagne is vanaf deze week onder andere te horen op de radio en wordt via verschillende digitale kanalen naar de doelgroep gebracht.

Credits

Verantwoordelijke bij Movir: Annika Visser en Dennis Loffeld

Strategie & Creatie: Kaliber

Productiemaatschappij: Bandit

Geluidsstudio: Soundcircus

Mediabureau: Wisecrackers

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken