ADE event Brands of the night bij Lemon Scented Tea
- Bureaus
- 10 feb 2023 @ 08:44
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - EvenementContentCase Study
- 10 feb 2023 @ 08:44
- Peter van Woensel Kooy
In oktober staat Amsterdam volledig in het teken van ADE en organiseert creative agency Lemon Scented Tea opnieuw een uniek en inspirerend event. Brands of the Night is de vierde editie van de Lemon Scented Tea x ADE sessie en vindt plaats op 19 oktober 2023.
Keep it real
Dit jaar staat de sessie volgens de organisatoren volledig in het teken van merkauthenticiteit in nightlife, cultuur en entertainment. Uit recent onderzoek blijkt dat merkauthenticiteit voor de meeste mensen een zeer belangrijke factor is bij het kiezen van een merk. Het gaat niet alleen om wat je als merk uitstraalt, maar ook om waar je als merk voor staat en hoe je echt waarde toevoegt aan je sponsorships en merkactivaties. Het vindt plaats in het kader van ADE (Amsterdam Dance Event 2023).
Gijsbregt Vijn (LST): 'Kortom, hoe bouw je merkauthenticiteit op, en hoe versterk je dit door samenwerkingen op het gebied van cultuur, entertainment en nightlife?'
De speaker line up
Een bijzondere line-up met sprekers van de meest invloedrijke merken gaan antwoorden geven op deze vragen.
META: Femke Anna van Zanten - Group Director
Philips: Nathalie Nijhuis-Lam - Head of Global Sponsorship
Bacardi Benelux: Robin de Bruijn - Brand Director
Pisang Ambon: Juliette Menne - Commercial Director & Jan Bosch - Creative Director Lemon Scented Tea
Lemon Scented Tea: Gijsbregt Vijn - Managing Director & Founder
Een bijeenkomst van topmarketeers en business leaders
Het publiek bestaat uit top marketeers, business en creative leaders. Gedurende het evenement transformeert het bureau in een bruisende plek waar het delen van kennis en netwerken centraal staan. Uiteraard kunnen een paar lekkere beats niet ontbreken en zal de sessie worden afgesloten met live DJ-sets en drinks!
Dit event wil je niet missen
Ben jij een 'top marketeer', business- of creative leader en wil je er graag bij zijn? Meld je dan aanbij LST via de volgende link: Lemon x ADE: Brands of the Night.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Green Food Lab in zee met met... 10-01-2025
- Campagne Natuurhuisje voor derde... 10-01-2025
- Jumbo scoort dankzij samenwerking... 09-01-2025
- Campagne toont genadeloze impact van... 08-01-2025
- TopParken introduceert Bob de... 08-01-2025
- LOI lanceert campagne 'De Dagdroom... 07-01-2025