Bolton Group-pitches voor StudioM

- Bureaus
- 6 mrt 2025 @ 16:32
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 6 mrt 2025 @ 16:32
- Kel Koenen
Na het succes van de contentcampagne voor Chilly, breidt StudioM - de creatieve tak van GroupM - haar samenwerking met Bolton Group verder uit. De bureaugroep heeft drie afzonderlijke pitches gewonnen voor de merken Dubro, Rio Mare en Borotalco. Hiermee verstevigt StudioM haar positie als contentpartner voor het internationale FMCG-concern.
Arun Groenendijk, Marketing Manager Food, Home- en Personal Care bij Bolton Group Nederland, benadrukt waarom StudioM de juiste partner is: ‘De teams van StudioM hebben in de pitches laten zien dat zij als geen ander begrijpen hoe je totaal verschillende doelgroepen creatief én effectief aanspreekt. Hun 360º-funnelbenadering, oog voor authenticiteit en menselijke connectie sluiten naadloos aan bij de behoeften van onze merken. We kijken uit naar een intensieve samenwerking.’
In 2024 startte StudioM de samenwerking met Chilly, een merk dat intieme hygiëne op een taboevrije manier onder de aandacht brengt. De succesvolle campagne leidde tot nieuwe pitchtrajecten voor drie andere Bolton-merken. ‘Het was absoluut geen vanzelfsprekendheid dat we deze merken zomaar cadeau zouden krijgen. We hebben per merk moeten bewijzen dat we de categorie begrijpen en effectieve content kunnen ontwikkelen die bijdraagt aan een sterkere positionering’, zegt Michael Maaskamp, Executive Creative Director bij StudioM.
Het feit dat StudioM alle drie de pitches wist te winnen, wordt binnen het bureau als een grote mijlpaal gezien. ‘Als je het jaar op deze manier kunt beginnen, dan weet je dat je op de goede weg bent’, meent Maaskamp.
StudioM wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van alle social content voor Chilly, Dubro, Rio Mare en Borotalco. Daarnaast krijgt het bureau de opdracht om branded partnerships te integreren in de strategische en creatieve plannen van de merken. Het eerste werk vanuit deze samenwerkingen is inmiddels al live.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Bolton Group-pitches voor StudioM06-03-2025
- Bikkels on Bikes voltooit epische... 06-03-2025
- Longlist SAN New Kids on the Block... 06-03-2025
- THNDR Music krijgt nieuwe visuele... 05-03-2025
- SAN Jaarboek 2024 onderstreept... 05-03-2025
- McDonald’s lanceert... 05-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day