Zeeman zoekt ondergoedmodellen die clubkas willen spekken
- Bureaus
- 7 apr 2025 @ 07:57
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 7 apr 2025 @ 07:57
- Nanny Kuilboer
In een nieuwe campagne roept Zeeman teams en clubjes op om ondergoedmodel te worden en zo de clubkas te spekken.
Alle teams en clubjes kunnen meedoen. Van vis- en breiclub tot motorclub en badmintonclub. De winnende clubjes worden uitgenodigd voor de filmshoot van de nieuwe Zeeman-ondergoedcampagne die in juni van dit jaar op tv te zien zal zijn. Daarnaast ontvangen ze 1.000 euro voor de club.
Lef
Kasper Figee, Manager Marketing bij Zeeman: ‘We krijgen al jaren aanvragen van verenigingen voor sponsoring, of het nu gaat om teamshirts, breigaren voor buurthuizen of merchandise voor studentenclubs. Dit keer draaien we het om. We bieden teams en clubjes de mogelijkheid om op een ludieke manier voor hun club in actie te komen. Meedoen is leuk en zorgt voor verbinding, maar er is wel een beetje lef voor nodig.’
Geen fotomodellen
Net als in eerdere ondergoedcampagnes kiest Zeeman er bewust voor om geen fotomodellen, maar eigen klanten in te zetten als ondergoedmodel. Michiel Rijshouwer, creative director bij verantwoordelijk bureau Persuade: ‘Zeeman heeft goed ondergoed voor iedereen en wil mensen laten zien zoals ze écht zijn: zelfverzekerd en blij met zichzelf. Daarmee geeft Zeeman een krachtig statement af: iedereen is mooi zoals hij of zij is en als klant zie je zo veel beter hoe het ondergoed echt staat.’
Teams en clubjes worden opgeroepen via radio en verschillende socialmediakanalen. Wie mee wil doen kan zijn club van 4 t/m 13 april aanmelden op zeeman.com/clubsinondergoed.
De campagne is gemaakt door Persuade, lead agency van Zeeman, in samenwerking met social bureau Monkeys & Bananas.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Defensie lanceert communicatieplatform ‘Tijd voor Defensie’
- 117 nominaties: brede spreiding met bekende uitschieters
- Gardeners breidt diensten uit met corporate pr
- 'Noem ons Naïf': verzorgingsmerk lanceert internationale...
- Karcher heeft er de kracht weer voor
- Ten Dam, Snellenberg en Sonak beginnen Creative Gym
Laatste Nieuws
- 'Ook online' moet veilig zijn:... 07-04-2025
- Stichting Zaadbalkanker en Zespri:... 07-04-2025
- 'Never Just a Period': Libresse... 07-04-2025
- Sonicbrand breidt uit naar... 07-04-2025
- Zeeman zoekt ondergoedmodellen die... 07-04-2025
- RA*W opent inschrijvingen voor... 04-04-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center