Magioni lanceert campagne 'For the love of good food'

Magioni lanceert campagne 'For the love of good food'
  • Bureaus
  • 25 feb 2025 @ 09:25
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Magioni, van de pizzabodems en pancakes op basis van groente, lanceert in samenwerking met bureau The Creative Shopping Center een nieuwe campagne: For the love of good food.

Lisa Veen, oprichter van Magioni: ‘Wij geloven dat voedzaam of gezonder eten hand in hand kan gaan met lekker eten. Het moet echter wel een positieve en optimistische uitstraling hebben omdat smaak altijd nummer 1 is. Wij maken jouw favoriete producten smaakvol, gemakkelijk en voedzaam. Daarom zeggen wij in de nieuwste campagne: Try it. Taste it. Love it.’ De campagne in samenwerking met The Creative Shopping Center wordt ook als basis gebruikt voor internationale expansie, met Australië als het eerste exportland. De campagne is inmiddels live en te zien op online kanalen, sociale media en bij verkooppunten. Daarnaast wordt de boodschap versterkt door een samenwerkingen met influencers.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken