Kijken: zo ziet een 'ode aan de McFlurry' eruit
- Content
- 4 okt 2016 @ 16:27
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - CreatieVideoDigitaalContent
- 4 okt 2016 @ 16:27
- Redactie Contentmarketing
In de online docuserie 'Kwaliteit & Herkomst' bereiden topchefs met ingrediënten van McDonalds een haute cuisine (!) gerecht. Mission impossible, zou je zeggen maar wie onderstaande video bekijkt zal gauw van gedachten veranderen.
In de derde aflevering die zojuist online is verschenen, brengt patissier Hidde de Brabander een ode aan de McFlurry, door een haute cuisine dessert van de ingrediënten van de McFlurry Caramel Fudge te maken. Om hier toe te komen, bezoekt Hidde eerst een flagship farm en een melkveehouderij in Koudum.
Kwaliteit & Herkomst
De food docuserie Kwaliteit & Herkomst is een serie met verschillende afleveringen waarin de kwaliteit en (lokale) herkomst van de ingrediënten centraal staan. De (top)chefs kunnen zelf in de McDonald's-keten en bij zijn leveranciers zien waar de ingrediënten vandaan komen, voordat zij er zelf mee aan de slag gaan. De videoserie is een samenwerking tussen het online videoplatform LifeHunters en McDonald's.
Oordeel zelf:
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Laatste kans om ook te schitteren op... 27-09-2024
- Intertoys start campagne rondom NK... 27-09-2024
- Mens centraal op 12e Congres... 25-09-2024
- Patagonia brengt film The Last... 25-09-2024
- Iconische gebouwen kleuren rood voor... 25-09-2024
- Jongeren weten te weinig over... 19-09-2024
MarketingTribune Events
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing