Intertoys lanceert najaarscampagne 'is ‘ie er al?'

Intertoys lanceert najaarscampagne 'is ‘ie er al?'
  • Food-en-retail
  • 6 okt 2023 @ 11:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingMediastrategie

Intertoys lanceert de eerste fase van haar najaarscampagne met een focus op de meeste gestelde vraag in alle winkels: 'is ‘ie er al?'. Deze campagne wordt ondersteund met een commercial en de eerste digital out of home campagne van Intertoys.

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureaus Dunkd en Vlimse en wordt geregisseerd door Joris Noordenbos.

In deze campagne volgen we een Intertoys medewerker wiens wereld wordt overgenomen door kinderen met maar één prangende vraag: 'is ‘ie er al?'. Dit alles leidt naar een mysterieus pakket met als onthullingsdatum 14 oktober 2023.

Speciaal voor de campagne heeft Intertoys samen met partners DUNKD en Vlimse een commercial ontwikkeld, welke nu te zien is in alle bioscopen, tv en als online video campagne. Daarnaast zijn er out of home uitingen gemaakt die de verschillende scenario’s uit de commercial versterken. Deze uitingen zijn terug te zien in de eerste digital out of home campagne van Intertoys.

'Deze campagne is ontstaan vanuit de meest gestelde vraag in onze winkels en we hebben bewust gezocht naar de meest absurde en speelse manieren om hier vorm aan te geven. Tijdens het creatieve proces moesten we onszelf echt afremmen, want als je vanuit het perspectief van een kind denkt, zijn de mogelijkheden eindeloos. De keuze voor Joris Noordenbos als regisseur was een schot in de roos, gezien zijn stijl perfect aansloot bij ons concept en de speelse vormgeving van Intertoys', aldus Celvin de Bie, Head of Marketing bij Intertoys.

Op 14 oktober 2023 gaat het vervolg van de campagne live, opnieuw ondersteund met een commercial die te zien zal zijn op de diverse mediakanalen.

'Deze campagne sluit perfect aan bij de koerswijziging die we anderhalf jaar geleden hebben ingezet in onze marketingstrategie, waarbij we nu voor de allereerste keer een campagne rondom het Intertoys-merk presenteren. En we blijven deze lijn dit najaar stevig voortzetten', voegt De Bie eraan toe. Bekijk de film in het venster hieronder.
(PvWK)


Credits
opdrachtgever: Intertoys
concept: Celvin de Bie (Intertoys), Jeroen de Wit (Vlimse) en Twan van Empelen (DUNKD)
bureaus: Dunkd en Vlimse
producer: Bart Vonk
director: Joris Noordenbos
DOP: Job Kraaijeveld
edit: Gert-Willen Visser
voice Over: Sarah van Diepen
media inkoop: Celvin de Bie (Intertoys)
fotograaf: Sem Versluis (Studio No Point)
HMU: Doris Broers
styling: Iris Mandemaker
vormgeving: Roy Timman
casting: Dutch Casting Agency & Moederannecasting



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken