Westland Salades maakt eerste TVC in 55 jaar

Westland Salades maakt eerste TVC in 55 jaar
  • Food-en-retail
  • 15 mei 2024 @ 14:49
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Westland Salades maakt voor het eerst in haar 55-jarige historie een commercial voor TV en online. De tagline van de campagne is ‘Het tussendoortje voor doorzetters’.

De commercial toont een sportieve krantenbezorgster die, terwijl ze een Westland slaatje eet, wacht op de opengaande brug. De onverwachte mededeling van de brugwachter dat de brug gestremd is, haalt haar even uit haar ritme. Maar geen paniek: omrijden is voor haar geen probleem, na het Westland Slaatje kan zij alles aan. Het is namelijk het perfecte tussendoortje voor doorzetters. De commercial is vanaf nu te zien op diverse nationale tv-zenders, Instagram, Facebook en YouTube.  

Het rundvleesslaatje van Westland werd vorig jaar door de Telegraaf tot nummer één verkozen in een test. Sophie Vermolen, Product- en Brandmanager, is daar trots op. ‘We maken al ruim 55 jaar de klassieke slaatjes die heel Nederland lekker vindt. Het is een echt Hollands product waar we heel erg trots op zijn. De onderscheiding is een mooie bevestiging van onze kwaliteit. Door op nationale televisie te zien zijn, zullen er nog veel meer mensen aan ons gaan denken, daar doen we het voor. We willen zo veel mogelijk mensen laten genieten van de lekkerste slaatjes.’ 

Credits:
Opdrachtgever: Westland Salades, Sophie Vermolen, Karin Bronsvoort
Bureau: Red Onion 
Productiemaatschappij: Wenneker
Creatie: Jan-Willem Smits
Regisseur: Arthur Mebius
PR bureau: 2twintig PR



Michiel van Zaane

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken