Albert Heijn introduceert de AH Leefstijlcheck

Albert Heijn introduceert de AH Leefstijlcheck
  • Food-en-retail
  • 16 aug 2024 @ 09:46
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Albert Heijn lanceert de AH Leefstijlcheck. Na het invullen van deze check verschijnt er een leefstijlscore met natuurlijk tips voor verbetering in de vorm van een persoonlijk leefstijladvies. Twaalf ‘leefstijlexperts’ delen hun inspiratie en gezonde recepten en producten via web en app.

‘Back to school’
De lancering valt samen met het moment dat voor veel mensen de zomervakantie weer voorbij is. ‘Klanten die de Leefstijlcheck doen in de AH-app of op Ah.nl/leefstijl krijgen binnen een paar minuten een compleet overzicht van hoe ze slapen, eten, bewegen en ontspannen. Dit wordt direct gekoppeld aan een persoonlijk leefstijladvies, waaronder praktische tips, recepten, work-outs en coaching.’

Fitte hamsters
Tegelijk met de AH Leefstijlcheck start Albert Heijn de campagne Meer groente, meer vezels. ‘Ook de hamsters van Albert Heijn zijn hard aan het werk om weer in het ritme te komen na de zomervakantie, zoals te zien in de commercial’.

Nanny Kuilboer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken