Outdoor-campagne Decathlon in verkeerde Oosterhout

  • Media
  • 1 nov 2019 @ 12:49
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • ReclameOutdoorRetail

Sportwinkelketen Decathlon heeft een regionale outdoor-campagne voor de nieuwe vestiging in Nijmegen in het verkeerde Oosterhout gehouden: niet het Gelderse maar het Brabantse Oosterhout.

In de straten van het Brabantse Oosterhout verschenen deze week diepblauwe reclameposters voor de opening van de winkel in Nijmegen, terwijl er niets hangt in het Gelderse Oosterhout, pakweg 100 kilometer verderop en wél in de buurt van Nijmegen. 

Een woordvoerder van Decathlon heeft erkend dat het om een fout gaat. De verantwoordelijke buitenreclame-exploitant is in de fout gegaan. Bij Decathlon is men desalniettemin al te rouwig, want de berichtgeving over deze fout heeft natuurlijk veel aandacht opgeleverd voor de nieuwe vestiging in Nijmegen.

Vanuit het Brabantse Oosterhout is in ieder geval weinig animo te verwachten. ‘Ik schat in dat minder dan een handvol mensen hier naar toe willen', zo twittert bewoner Marco Schillemans, die de fout ontdekte. 

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken