Uitgever Digital Enterprises gaat op in PXR

Uitgever Digital Enterprises gaat op in PXR
  • Media
  • 17 okt 2022 @ 10:06
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Digital Enterprises, bekend als uitgever van titels als Voetbal International (VI), VoetbalNieuws, GPblog en Babybytes, gaat op in het nieuwgevormde mediabedrijf PXR. Naast Digital Enterprises worden ook saleshuis NextDay, influencer marketingbureau No Fronts en de inhouse development divisie ondergebracht in PXR.

Het in 2015 opgerichte Digital Enterprises groeide in zeven jaar uit tot één van de grootste sportuitgevers van Nederland. PXR combineert dankzij de integratie van haar bedrijven publishing, mediasales, influencer marketing en tech development onder één naam. ‘De band tussen doelgroep en maker blijft hierin altijd de kern’, vertelt Ernst Keyzer, Managing Director bij PXR. ‘Die is en blijft heilig. Zeker in een wereld waarin media vluchtiger wordt. Het publiek is nu eenmaal kritischer dus aandacht moet je verdienen. Dat kan alleen als je écht begrijpt wat er speelt in de hoofden, harten en levens van het publiek.’

PXR heeft sterke groeiambities en realiseert deze door zowel autonoom te groeien als door het doen van overnames. PXR is gevestigd in Amsterdam en in De Meern. Eind dit jaar worden beide locaties samengevoegd op een nieuwe locatie in Amsterdam. PXR telt 150 medewerkers.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken