MightyHive breidt inhousing expertise uit in Nederland

MightyHive breidt inhousing expertise uit in Nederland
  • Online
  • 22 jun 2021 @ 10:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • PersonaliaMediastrategie

MightyHive heeft Jarno Stolk aangetrokken als senior director Digital Transformation & Inhousing. Hij gaat marketeers adviseren hoe zij media en data het beste in huis kunnen halen ten behoeve van meer controle, betere beslissingen, hogere snelheid en groei van merk en marktaandeel.

Stolk is afkomstig van 3MO, waar hij als interim Media Manager en Consultant klanten als PwC, de Volksbank en T-Mobile adviseerde over hun marketing, communicatie en media investeringen. Daarnaast is hij oprichter van Blockchain startup Bchain Media, een startup die het gebruik van blockchain technologie mogelijk maakt binnen marketing en media. Daarvoor vervulde hij verschillende management functies bij onder andere Microsoft, KPN en Carat.

De afgelopen maanden is de Data en Digitale Media tak van S4Capital snel gegroeid onder leiding van Richard Smoorenburg en Suzanne Jansen, met klanten in de sectoren huishoudelijke apparaten, FMCG, CPG’s, sportswear en healthcare. 'Op wereldniveau is MightyHive de marktleider op het gebied van inhousen van data en digitale media', aldus het bedrijf.

Suzanne Jansen, Head of Data van MightyHive Nederland, zegt: 'Met de recente berichten van onder andere Google en Apple die zero- en first-party data essentieel maken, zien we dat veel grote adverteerders complexe vraagstukken hebben op het snijvlak van media, data en technologie. We helpen onze klanten niet alleen met het neerzetten van een gedegen data- en mediastrategie. We zorgen er, in samenwerking met onze collega’s van MediaMonks, ook voor dat deze strategieën met relevante en overtuigende content wordt gevoed en verrijkt. Zo komen, en blijven, merken op een betekenisvolle manier in contact met hun klanten, leveren ze unieke ervaringen en bouwen ze sterke klantrelaties allemaal vanuit hun eigen platformen. Dit is essentieel in de cookie-loze toekomst.'

Richard Smoorenburg, managing director van MightyHive Nederland, vult aan: 'We zien zowel nationaal als internationaal verschillende trends en behoeften bij adverteerders ontstaan in de samenwerking met een bureau of consultant. Adverteerders testen met embedded modellen, volledig inhouse modellen of verschillende soorten hybride oplossingen. Door Jarno's ervaring als consultant, maar ook aan klantzijde is hij goed in staat om adverteerders bij te staan in het vinden van de juiste oplossing.'

Jarno Stolk, vult aan: 'Ik ben erg blij en vereerd dat ik het MightyHive team ga versterken en merken mag gaan helpen om meer grip op eigen media en data te krijgen vanuit de brede expertise die ik heb opgedaan aan alle zijden van de mediatafel; bij adverteerders, bureaus en exploitanten. Het is fantastisch om met de expertise in het S4Capital netwerk klanten met een end-to-end strategie te kunnen bedienen.'
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken