Bang & Olufsen en Scuderia Ferrari verlengen partnership

Bang & Olufsen en Scuderia Ferrari verlengen partnership
  • Sponsoring
  • 31 jan 2024 @ 11:57
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • PartnershipMotion

Na een opwindend Formule 1-seizoen te hebben gedeeld, kondigt Bang & Olufsen vandaag de vernieuwing aan van haar partnerschap met Scuderia Ferrari voor het seizoen 2024 en 2025.

B&O zal opnieuw als prominent merk te zien zijn op de F1-auto van Ferrari, met een opvallende logo-plaatsing, en zal blijven samenwerken met het team uit Maranello om meeslepende geluidservaringen te creëren langs de baan en in Bang & Olufsen-winkels wereldwijd. In het seizoen 2023 organiseerde Bang & Olufsen een aantal succesvolle evenementen, waarbij werd gedemonstreerd hoe het portfolio van hoogwaardige tv's en luidsprekers van het bedrijf de krachtigste en meest boeiende kijkervaring buiten de baan biedt voor Formule 1-fans. Twee iconen in een partnerschap dat het beste van beide merken belichaamt.

Het Partnership van Bang & Olufsen met Scuderia Ferrari gaat verder dan de samenwerking met de racedivisie, in 2024 zullen de twee merken doorgaan met het binden van de klanten met beide merken door middel van het lanceren van nieuwe en opwindende speciale editie-producten.
 
CEO van Bang & Olufsen, Kristian Teär, kijkt uit naar wat het seizoen 2024 zal brengen. 'We zijn tot nu toe zeer tevreden geweest met onze samenwerking en hopen het nog verder te kunnen versterken in het komende seizoen. Net als Ferrari hebben we een trotse geschiedenis van eersteklas prestaties, innovatie en uitzonderlijk vakmanschap. Het afgelopen jaar hebben we Ferrari-liefhebbers en de Formule 1-gemeenschap laten zien welke meeslepende ervaringen onze producten kunnen bieden... en ik ben blij dat we kunnen blijven samenwerken om nog meer magische momenten te creëren', zegt Teär.
 
Lorenzo Giorgetti, chief Racing Revenue Officer bij Ferrari, vertelt MarketingTribune: 'Met een uitstekende partner als Bang & Olufsen kunnen we onze gasten tijdens de Grands Prix een eersteklas meeslepende ervaring blijven bieden. Net als wij gelooft Bang & Olufsen in voortdurend technologisch onderzoek, een passie voor mooie dingen en een voortdurende drang om te innoveren. Ik ben ervan overtuigd dat we in de komende jaren optimaal gebruik zullen maken van de vernieuwing van ons partnerschap door nieuwe kansen te creëren.'

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken