Lil Kleine lanceert kledingmerk
- Algemeen
- 1 mrt 2019 @ 09:46
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CreatieDoelgroepen
- 1 mrt 2019 @ 09:46
- Lucas Boon
Jorik Scholten, beter bekend als rapper Lil Kleine, heeft gisteravond in Iconic Studio's te Amsterdam zijn eigen kledingmerk genaamd Jorik gelanceerd.
De collectie is tot en met aanstaande zondag verkrijgbaar in een zogenoemde pop-up store in het Art'Otel, tegenover Amsterdam Centraal. Scholten opent de store vandaag om 11:00 uur.
Volgens Scholten (24), die zichzelf tegenwoordig ook designer mag noemen, sluit Jorik helemaal aan bij de leefstijl van de jongvolwassene van dit moment die houdt van zowel luxe als dagelijks comfort. 'Die mindset wil ik overbrengen. Kleding voor in het vliegtuig tot aan een chique restaurant en in de club tot aan de zondagmiddagbrunch met vrienden en familie.'
Louis Vuitton
Scholten haalt zijn inspiratie uit Virgil Abloh, designer en artistiek directeur van Louis Vuitton. 'Tegenwoordig is de grens tussen streetwear en high-end fashion praktisch vervaagd. Iets wat je ook in mijn stijl en in Jorik terugziet. Bijvoorbeeld een basic wit t-shirt gecombineerd met een smoking pantalon en sneakers.'
Ga voor meer informatie naar de website.
Model showt collectie Jorik.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management