Superrebel.Agency fuseert met The Best Social en Today’s Milk

- Bureaus
- 27 apr 2025 @ 11:46
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 27 apr 2025 @ 11:46
- Kel Koenen
In een zet die het bureau-landschap nog verder op zijn kop zet, zijn Superrebel.Agency, The Best Social en Today’s Milk officieel gefuseerd tot één krachtige, full-service creatieve agency.
Met meer dan zeventig medewerkers en vestigingen in Breda en Amsterdam willen ze de toekomst van creatieve communicatie vormgeven, waar gedurfde ideeën, innovatieve technologie en social media centraal staan. ‘Dit is niet zomaar een fusie; het is een heruitvinding van wat een creatief bureau kan zijn’, zegt Lodewijk Varossieau, oprichter van Superrebel.Agency. ‘We combineren het beste van creativiteit, strategie en innovatie om een bureau te bouwen met lef, waar moedige merken beroemd worden.’
De nieuwe organisatie staat onder leiding van een sterk en toekomstbestendig managementteam, bestaande uit Natascha van den Ende (Managing Director), Hans Vermeulen (Head of Finance and Operations), Gabriela Nouws (Creative Director), Nina van den Broek (Head of Client Services) en Pascal van Eijndhoven (Head of Social). De board wordt gevormd door John Lommers (Chief Strategy Officer) en Lodewijk Varossieau (Chief Creative Officer), met ondersteuning van Divi van den Berg als Head of Culture and Integration.
Opvallen
De gefuseerde bureaus treden gezamenlijk naar buiten onder de nieuwe positionering ‘Where Brave Brands Become Famous.’ Hiermee wil Superrebel.Agency merken helpen opvallen door middel van spraakmakende ideeën, creatieve kracht en meetbaar succes.
The Best Social Media en de jaarlijkse The Best Social Awards blijven als onafhankelijke initiatieven bestaan. Ze blijven zich richten op het vieren en belichten van de meest creatieve en impactvolle content op social media.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en Happiness triomferen op 59ste...
- Commercialreview Q1 2025: ING, Welkoop en Lidl grote winnaars
- Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne
- Emotionele waarde van een fiets centraal in nieuwe campagne...
- Dr. Oetker lanceert Suprema met Chase
Laatste Nieuws
- Superrebel.Agency fuseert met The... 27-04-2025
- Branded content zonder verhaal is... 25-04-2025
- [column] Echte verhalen werken beter25-04-2025
- Diva Agency wint internationaal... 25-04-2025
- Branded content werkt pas echt als... 25-04-2025
- WE Fashion selecteert Springbok voor... 24-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management