Superrebel.Agency fuseert met The Best Social en Today’s Milk

Superrebel.Agency fuseert met The Best Social en Today’s Milk
  • Bureaus
  • 27 apr 2025 @ 11:46
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

In een zet die het bureau-landschap nog verder op zijn kop zet, zijn Superrebel.Agency, The Best Social en Today’s Milk officieel gefuseerd tot één krachtige, full-service creatieve agency.

Met meer dan zeventig medewerkers en vestigingen in Breda en Amsterdam willen ze de toekomst van creatieve communicatie vormgeven, waar gedurfde ideeën, innovatieve technologie en social media centraal staan. ‘Dit is niet zomaar een fusie; het is een heruitvinding van wat een creatief bureau kan zijn’, zegt Lodewijk Varossieau, oprichter van Superrebel.Agency. ‘We combineren het beste van creativiteit, strategie en innovatie om een bureau te bouwen met lef, waar moedige merken beroemd worden.’

De nieuwe organisatie staat onder leiding van een sterk en toekomstbestendig managementteam, bestaande uit Natascha van den Ende (Managing Director), Hans Vermeulen (Head of Finance and Operations), Gabriela Nouws (Creative Director), Nina van den Broek (Head of Client Services) en Pascal van Eijndhoven (Head of Social). De board wordt gevormd door John Lommers (Chief Strategy Officer) en Lodewijk Varossieau (Chief Creative Officer), met ondersteuning van Divi van den Berg als Head of Culture and Integration.

Op de foto (vlnr): John Lommers, Pascal van Eijndhoven, Nina van den Broek, Natascha van den Ende, Hans Vermeulen, Divi van den Berg, Lodewijk Varossieau, Gabriela Nouws



Opvallen
De gefuseerde bureaus treden gezamenlijk naar buiten onder de nieuwe positionering ‘Where Brave Brands Become Famous.’ Hiermee wil Superrebel.Agency merken helpen opvallen door middel van spraakmakende ideeën, creatieve kracht en meetbaar succes. ‘Deze fusie gaat over meer dan het combineren van middelen’, aldus John Lommers. ‘Het gaat om het creëren van een nieuwe standaard voor hoe creatieve bureaus opereren, waarbij creativiteit voorop staat en technologie elk idee versterkt.’

The Best Social Media en de jaarlijkse The Best Social Awards blijven als onafhankelijke initiatieven bestaan. Ze blijven zich richten op het vieren en belichten van de meest creatieve en impactvolle content op social media. Met de samensmelting positioneert Superrebel.Agency zich nadrukkelijk als de creatieve krachtpatser van morgen. ‘We bouwen vandaag het bureau van de toekomst. Doe met ons mee om de toekomst vorm te geven’, besluit Varossieau.

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken