Awakenings steekt techno-scene hart onder de riem
- Algemeen
- 18 nov 2020 @ 10:16
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Video
- 18 nov 2020 @ 10:16
- Lucas Boon
Het zijn niet alleen dj's die in de dance-scene werkzaam zijn. Ook fotografen, technici, leveranciers, barpersoneel, club-managers en toiletjuffrouwen. Met een nieuwe videocampagne steekt festival-organisator Awakenings hen een hart onder de riem.
Awakenings organiseert sinds 1997 diverse feesten met als thema techno-muziek. Het jaarlijkse Awakenings Festival in Spaarnwoude trok vorig jaar 80.000 bezoekers verspreid over twee dagen.
De dansvloeren staan sinds maart leeg en dit zal nog wel even aanhouden. Awakenings spreekt de zorg uit dat clubs verdwijnen en banen verloren gaan. Kunnen festivals en clubs nog wel het risico lopen als er volgend jaar geen verzekeringen meer zijn? En zodra we wel weer mogen, wie gaat erin investeren?, zijn de vragen die gesteld worden. ‘Iedereen die iets met techno heeft’ wordt met de video genaamd ‘Techno Together’ gevraagd de moed erin te houden en de hashtag #technotogether te delen.
In een toelichting: 'Het is tijd om de handen ineen te slaan. We moeten ons laten horen in de wereld die uiteen lijkt te vallen. Techno is momenteel misschien niet in de clubs te horen, maar het leeft voort en komt terug. Daarvan zijn we overtuigd. Terwijl de wereld steeds verder lijkt te polariseren, vormt techno voor velen een verbindende factor. Laten we met z'n allen sterk staan en onze industrie beschermen en behouden.'
Bekijk de video hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [onderzoek] Campagne 'Kom niet naar Den Bosch' werkt...
- Campagne Bridging the Cap steunt jongvolwassenen met kanker
- Donny Roelvink ambassadeur Movember 2024
- Online campagne EasyPark: ‘Parkeren? Ik denk er niet aan’
- Onderzoek: 'Jongeren gevoeliger voor reacties op social dan...
- Ed Stibbe over PIM nominatie 'Duurzame Verleiding'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing